دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چند مرحله ساده وجود دارد که به احتمال زیاد می توان از آنها برای تنظیم مجدد ماکروفر مدرن استفاده کرد و امیدواریم عمر آن را کمی بیشتر کند.

تنظیم مجدد ماکروفر مدرن

مرحله 1 – تنظیم مجدد ماکروفر مدرن نرم

این معمولاً به عنوان تنظیم مجدد ماکروفر مدرن یا تقریباً هر دستگاهی شناخته می شود. دکمه Off/Clear را فشار دهید. برخی از مایکروویوها ممکن است به جای گزینه Stop/Clear دکمه Stop/Cancel داشته باشند. این مرحله ساده شما را از هر برنامه‌ای که شما یا یکی از اعضای خانواده شروع کرده‌اید پاک می‌کند، حتی اگر مطمئن نباشید که یکی از اعضای خانواده هنگام استفاده از مایکروویو چه کاری انجام داده است.

مرحله 2 – ویژگی قفل کودک

آیا مایکروفری دارید که دارای قابلیت قفل کودک باشد؟ این در چندین مایکروویو مدرن موجود است، اما ممکن است در اجاق‌های مایکروویو با چند سال قدمت یا واحدهای کوچک‌تر ظاهر نشود.

قبل از اینکه فرض کنید مایکروویو شما خاموش است، بررسی کنید که آیا ویژگی قفل کودک فعال است یا خیر. دکمه Stop/Clear را روی صفحه کلید فشار دهید. حالا دکمه Start/Enter را تقریباً چهار ثانیه نگه دارید. اگر این کار نکرد، پس باید مایکروویو خود را به سختی تنظیم کنید.

مرحله 3 – بازنشانی سخت را شروع کنید

در مرحله بعد تنظیم مجدد ماکروفر مدرن تنظیم مجدد سخت اغلب برای حل بسیاری از مشکلات رایج که باعث می شود مایکروویو به درستی کار نکند ضروری است. ابتدا سیم مایکروفر را از دیوار جدا کنید.

مرحله 4 – دوره انتظار

چند دقیقه صبر کنید. اجازه ندهید کم صبری شما را تحت تاثیر قرار دهد. این واقعا گام مهمی است. برای یافتن مشکل باید تمام قطعات را مورد بررسی قرار دهید.

این را ببینید  5 دلیل اصلی روشن نشدن ماکروفر

مقالات بیشتر: نحوه تعویض لامپ مایکروویو

مرحله 5 – هارد ریست را کامل کنید

سیم را دوباره به پریز وصل کنید. بسته به برند و مدل مایکروویو خود، باید زمان و احتمالاً تنظیمات دیگر را بازنشانی کنید. تنظیم مجدد زمان بسیار مهم است زیرا بسیاری از مایکروویوها اگر زمان تنظیم نشده بود، اصلاً کار نمی کردند. آیا مدل یا برند مایکروویو شما یکی از آنهایی است که به زمان تعیین شده نیاز دارد؟ با مایکروویو مشکل بیشتری ایجاد نکنید. ساعت را تنظیم کنید.

مرحله 6 – زمان بررسی

در مرحله بعد تنظیم مجدد مایکروویو مدرن اکنون که یک ست نرم یا یک ست سخت انجام داده اید، عملکرد مایکروویو را بررسی کنید. اکنون که فرآیند تنظیم مجدد کامل شده است، باید کار کند.

جرقه زدن ماکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفت =