دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ویژگی های ماکروویو  MS14K6000AG/AAسامسونگ

شرکت سامسونگ جزوه بهترین شرکت هایی مطرح دنیا است که در زمینه ی ساخت لوازم خانگی مهارت زیادی را کسب کرده است. یکی از لوازم خانگی های بسیار با کیفیت این برند ماکروویو ها هستند. از لحاظ ظرافت و سخت افزار، این ماکروویو بسیار کار آمد بوده است. ماکروویو MS14K6000AG/AA سامسونگ یکی از ماکروویو های زیبایی است که توسط این شرکت ساخته شده است. در این مقاله در رابطه با این برند از ماکروویو و ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

طراحی آینه ای براق

طراحی آینه براق ، مدلی متفاوت است که توسط شرکت سامسونگ ارائه شده است و چهره ی لوکس و شیکی را به ماکروویو داده است.

PowerGrill

پس از چند دقیقه از غذای ترد لذت ببرید زیرا عملکرد کوره برای توزیع یکنواخت گرما در مواد غذایی باعث کاهش لکه های سرما می شود و به شما امکان می دهد ضمن داشتن یک پخت کامل غذا در داخل ، غذای خود را در قسمت بیرونی قهوه ای و ترد کنید.

ظرفیت بزرگ ماکروویو  MS14K6000AG/AAسامسونگ

با وجود طراحی خاص و ظرفیت بزرگ این ماکروویو می تواند غذاهای متنوعی را در خود جای می دهد تا بتوانید غذاهای با حجم بزرگ را به سرعت آماده کنید. وجود این مخزن بزرگ باعث شده تا نگران کمبود جا نباشید و بدون نگرانی غذای خود را پخت یا گرم نمایید.

ویژگی های ماکروویو  MS19M8000AG/AAسامسونگ

صفحه گرد و سرامیک

این مایکروویو سامسونگ دارای یک قفسه گرد و بشقاب سرامیکی است این صفحات بسیار عالی برای نگهداری غذاهای مورد علاقه شما ، مانند پیتزا و غذاهای ترد دیگر می باشد. علاوه بر این ، صفحه سرامیکی امکان تمیز کردن راحت تر را فراهم می کند.

این را ببینید  ویژگی های ماکروویو MH8265CIS ال جی

سنسور کوک

ممکن است شما بخواهید زمان زمان پخت و پز را در زمان دلخواه خود انجام دهید. وجود این سنسور در ماکروویو به شما این امکان را می دهد تا به طور خودکار زمان پخت و پز را برای نتایج بهینه تنظیم کنید. بدون نگرانی ماکروویو با وجود این سنسور تا زمان مقرر خود شروع به پخت غذا خواهد کرد.

فضای داخلی ماکروویو  MS14K6000AG/AAسامسونگ

فضای داخلی سرامیکی و مقاوم در برابر خراش می باشد علاوه بر این تمیز کردن مخزن داخلی نیز است. جنس این مخزن از سرامیک مقاوم می باشد که به راحتی قابل تمیز کردن است. بدون دردسر گریس یا روغن را از سطوح جدا کرده و در برابر خراش های ناشی از استفاده روزانه محافظت کنید.

سیستم تهویه با سرعت / 300CFM

قسمت زیرین مایکروویو دارای سیستم تهویه قدرتمندی است که سریع و بی سر و صدا بخار ، دود و بو را از آشپزخانه از بین می برد. سیستم تقریباً بی صدا هوا را با 300CFM در دقیقه پاک می کند. با وجود این فناوری دیگر آشپزخانه دود و بو غذا ها را نداشته و همچنین در مخزن نیز بوی غذا حس نخواهد شد.

نمایشگر دیجیتال LED

موارد بیشتری را با وضوح بیشتر در ماکروویو سامسونگ مشاهده کنید. با نمایشگر بزرگ LED ، تنظیمات و زمان بندی برای راحتی بیشتر آشپزی قابل مشاهده است. به راحتی و با وضوح بسیار عالی می توانید زمان و تنظیمات را از طریق این صفحه ی ال ای دی تنظیم و مشاهده نمایید. علاوه بر کارایی، رنگ آبی یخی قابل توجه صفحه نمایش دیجیتالی نمای شیک را برای تقویت فضای داخلی آشپزخانه فراهم می کند.

این را ببینید  بهترین مایکروویو سال 2021

حالت سازگار با محیط زیست

حتی در حالت استراحت ، مایکروویوهای دوربرد معمولی از قدرت برای حفظ عملکردهای اساسی استفاده می کنند. دکمه حالت Eco Mode با خاموش کردن صفحه نمایش در هنگام استفاده ، از مصرف برق صرفه جویی می کند و در مصرف انرژی به شما کمک خواهد کرد.

  • ویژگی های استاندارد

Vent Power: 400CFM

تایمر آشپزخانه: دارد

جنس مخزن داخلی: سرامیکی

حالت اکو یا کاهش توان آماده به کار: دارد

قابلیت چرخش: دارد

جنس بدنه ی چرخشی: شیشه

قفل کودک: دارد

صدا روشن / خاموش: دارد

واحد وزن: کیلوگرم بر لیتر

  • طرح

جنس بدنه: مقاوم در برابر اثر انگشت از جنس استنلس استیل

رنگ صفحه ی نمایشگر: یخ آبی

طراحی کوره تهویه: پنهان

  • عملکرد پخت و پز

نوع گرمایش: مایکروویو و گریل

قابلیت یخ زدایی خودکار: دارد

قدرت پخت و پز:1000 وات

سنسور کوک: دارد

تعداد سطح قدرت: 10

قابلیت اشپزی خودکار (کوک خودکار): دارد

قابلیت نرم / ذوب مواد غذایی: دارد

  • قدرت / رتبه بندی

منبع انرژی: 120 ولت / 60 هرتز

مدار آمپر: 14.5 الف

توان و مصرف برق (مایکروویو): 1700W

طول سیم برق:  39 سانتی متر

  • وزن و ابعاد

وزن ماکروویو : 41 پوند

ابعاد محصول: 29 7/8W x 17 1/16 H x 16 1/2 D سانتی متر

عمق مخزن: حداکثر 12 سانتی متر

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =