دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

در اشتباهات استفاده از مایکروویو، مایکروویو زمانی کالایی لوکس بود که فقط تعداد کمی از مردم در خانه های خود مالک آن بودند و از آن استفاده می کردند اما امروزه به نظر می رسد تقریباً همه افراد یکی از آنها را دارند. مایکروویو دستگاه های بسیار مفیدی است که نه تنها قادر به گرم کردن غذا بلکه پخت و پز، کباب کردن و کباب کردن و غیره است. پس از خرید، دوام چند ساله دارند و برای هر کس لازم است. اما اگر به درستی استفاده نشود، می توانند به سرعت دچار اشکال شوند و ممکن است عملکرد مورد نظر را نداشته باشند. در زیر لیستی از 5 اشتباه برتر در استفاده از مایکروویو است که مردم مرتکب می شوند

اشتباهات استفاده از مایکروویو

  1. استفاده از پلاستیک در مایکروویو یکی از اشتباهات استفاده در مایکروویو است

یکی از رایج ترین و در عین حال جدی ترین اشتباهات استفاده از مایکروویو که افراد هنگام استفاده از مایکروویو مرتکب می شوند، استفاده از پلاستیک در آن است. ظروف پلاستیکی موجود در بازار از نظر مایکروویو ممنوعیت منفی دارد زیرا پلاستیک مواد شیمیایی بسیار مضر را آزاد می کند که در معرض نور خورشید، آب جوش و گرما از مایکروویو قرار می گیرد. توصیه می شود فقط از ظروف پلاستیکی صرفه جویی در مایکروفر در این لوازم استفاده کنید.

  1. چرخاندن یا هم زدن غذا هنگام گرم شدن

در اشتباهات استفاده از مایکروویو بیشتر ما غذا را به ظروف اضافه می کنیم و برای گرم شدن در مایکروویو می گذاریم. این یک اشتباه رایج است زیرا مایکروویو ممکن است غذا را به طور مساوی گرم نکند و بنابراین چرخش یا هم زدن غذا در این بین بسیار توصیه می شود.

  1. تمیز نکردن مایکروویو به طور منظم

یکی دیگر از اشتباهات رایج در استفاده از مایکروویو که مردم مرتکب می شوند، تمیز نکردن دستگاه به طور منظم از داخل و خارج است. این می تواند باعث کاهش عملکرد و حتی هر از چند گاهی نیاز به تعمیر شود. نگهداری از لوازم خانگی می تواند نیاز به سرویس و تعمیر را کاهش دهد و عملکرد را حتی بیشتر کند.

این را ببینید  باز نشدن درب مایکروویو

  1. استفاده از مایکروویو به عنوان میز

در اشتباهات استفاده از مایکروویو خوب، فضای بالای مایکروویو ممکن است واقعاً مفید به نظر برسد و ممکن است فرد وسوسه شود که وسایل آشپزخانه را روی آن قرار دهید اما این بسیار توصیه نمی شود. مایکروویو از بالا، پشت و کناره ها اشعه می دهد و به همین دلیل باید طوری قرار گیرد که به اندازه کافی از سایر وسایل آشپزخانه فاصله داشته باشد. قرار دادن چیزها روی آن ممکن است عملکرد آن را نیز کاهش دهد.

  1. فقط برای پخت غذا از قدرت بالا استفاده کنید

بیشتر ما فکر می کنیم که پختن غذا با توان بالا باعث پخت و پز صحیح و یکنواخت موارد می شود اما این درست نیست. پختن غذا فقط با توان بالا در مایکروویو اشتباه دیگری است که بسیاری از ما مرتکب آن می شویم. لازم به یادآوری است که قدرت زیاد می تواند منجر به پخت ناهموار اکثر غذاها، به ویژه گوشت ها و غیره شود. بنابراین برای پخت غذا در مایکروویو از قدرت متوسط ​​یا پایین استفاده کنید.

اجتناب از 5 اشتباه ماکروویو فوق ممکن است شما را قادر به گرفتن بهترین نتیجه از دستگاه خود کند و همچنین عمر آن را افزایش دهد. بنابراین اگر کسی هستید که مرتکب هرکدام از اینها یا بیشتر آنها می شوید، وقت آن رسیده است که در مورد استفاده اساسی از این آشپزخانه تجدید نظر کرده و تغییر دهید.

بیشتر بدانید: 10 اقدام ایمنی در مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =