دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه انتخاب ظروف مایکروویو

آمیکروویو یکی از رایج ترین لوازم آشپزخانه این روزها است و محصولی است که نمی توانید بدون آن کار کنید. اما موارد زیادی وجود دارد که هنگام استفاده از مایکروویو باید مراقب آنها باشید و یکی از آنها ظروف مایکروویو است. هر کاربر مایکروویو باید مراقب ظروفی باشد که برای پخت و پز یا گرم کردن محصولات غذایی استفاده می کند. فقط انواع خاصی از مواد وجود دارد که به دلایل ایمنی مجاز به استفاده در داخل است.

نکات مهم انتخاب ظروف مایکروویو

موارد زیر برخی از نکاتی است که به شما می گوید چگونه ظروف مایکروویو را انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که ظروف از مایکروویو در امان هستند

اولین کاری که باید هنگام انتخاب ظروف مایکروویو انجام دهید بررسی 100٪ ایمنی مایکروویو است. با دیدن قسمت پشتی ظروف این امر قابل بررسی است. فقط انواع خاصی از ظروف پلاستیکی ، ظروف شیشه ای و انواع دیگر را می توان برای گرم یا پختن مواد غذایی در مایکروویو استفاده کرد ، بنابراین همیشه آنها را بررسی کنید. بوروسیلیکات ماده ایده آل مایکروویو است.

شکل و همچنین اندازه را بررسی کنید

نکته مهم دیگری که هنگام انتخاب ظروف مایکروویو باید به خاطر بسپارید ، بررسی شکل و همچنین اندازه آن است. شکلی که می خواهید خریداری کنید به نوع غذاهایی که می خواهید بپزید بستگی دارد. به عنوان مثال ، گفته می شود که ظروف گرد در مقایسه با وسایل مربع انتخاب بهتری هستند زیرا در ظروف مایکروویو مربع ، غذا اغلب بیش از حد پخته می شود. به همین ترتیب ، بررسی اندازه نیز مهم است. اندازه به استفاده شخصی و همچنین اولویت شما بستگی دارد.

این را ببینید  نحوه کار مایکروویو

کناره های ظروف مایکروویو را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب ظروف مایکروویو ، مهم است که کناره ها را نیز بررسی کنید. توصیه می شود که به دنبال ظروف مایکروویو که دارای کناره های مستقیم هستند نروید. ظروف یک طرفه مستقیم اجازه نفوذ گرما را نمی دهند. با این حال کسانی که دارای اضلاع شیب دار هستند ثابت می کنند که مناسب هستند و بنابراین باید انتخاب شوند.

از نظر قیمت با کیفیت مصالحه نکنید

بسیاری از ما تمایل به مصالحه در کیفیت را داریم تا از معاملات یا قیمت های جذاب بهره مند شویم. اگرچه نوبت به ظروف مایکروویو می رسد ، توصیه نمی شود. بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید اما ظروفی خریداری کنید که دوام بیشتری داشته و از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشند. ظروف مایکروویو بوروسیلیکات ممکن است کمی گران تر از وسایل دیگر باشد اما بسیار با دوام تر ، مقاوم در برابر لکه و محکم هستند. بعلاوه آنها به راحتی تمیز می شوند و مستعد تغییر رنگ نیستند.

اکنون که می دانید چگونه ظروف مایکروویو را انتخاب کنید ، وقتی برای خرید به بازار می روید مشکلی نخواهید داشت. این روزها گفته می شود که ظروف پلاستیکی مورد استفاده برای پخت و پز یا گرم کردن غذاهای داخل مایکروویو توصیه نمی شود زیرا مواد تشکیل دهنده مخلوط پلاستیک با مواد غذایی یا مواد مایع هستند تا آنها را برای مصرف نامناسب سازد. بنابراین بهتر است به سراغ مواد دیگر بروید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =