دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

درب مایکروویو باز نمی شود؟

مایکروویو لوازم آشپزخانه مفیدی هستند که بسیاری از کارهای روزمره را بسیار راحت تر کرده اند. آنها نه تنها ما را قادر به گرم کردن غذاها و مایعات می کنند بلکه چندین ظرف را نیز می پزیم. بدون آنها ، تصور یک آشپزخانه به ویژه برای کسانی که در مناطق شهری در سراسر جهان زندگی می کنند ، دشوار است. اما یک مشکل رایج که بسیاری از ما می توانیم با آن روبرو شویم باز نشدن درب مایکروویو است. بله ، بسیاری از اوقات درب به گونه ای قفل می شود که باز نمی شود. اگر به دنبال راه حلی برای این مسئله هستید ، نکات ذکر شده در زیر می تواند کمک کننده باشد.

با دکمه یا اهرم قفل درب مشکل ایجاد کنید

در بیشتر مواردی که درب مایکروویو باز نمی شود علت ایجاد مشکل در دکمه یا اهرم قفل درب است. اتفاقی که می افتد این است که واحد اهرم معمولاً دارای یک دست و یا یک دکمه است که با مجموعه قفل درب تماس می گیرد و قلاب ها را آزاد می کند و در نتیجه به شما امکان می دهد درب مایکروویو را باز کنید. اگر می خواهید این مسئله را بررسی کنید یا خیر ، می توانید با جدا کردن دستگاه و سپس درپوش و همچنین صفحه کنترل ، به واحد اهرم قفل درب دسترسی پیدا کنید. اکنون می توانید اهرم را برای هر نوع آسیب بررسی کنید. اگر بله ، ممکن است لازم باشد آن را جایگزین کنید.

مشکل فنر درب

در بسیاری از مواردی که با مشکل باز نشدن درب مایکروویو روبرو هستید ، دلیل آن می تواند مشکل فنر درب باشد. فنر پیچشی مایکروویو جزئی جدایی ناپذیر است و اگر شکسته یا آسیب دیده باشد ، می تواند منجر به باز نشدن درب یا بسته نشدن درب شود. فنرهای پیچشی برای بسته نگه داشتن درب روی واحدهایی که درهایی دارند که از جهت خارج باز می شوند ، مفید است. در چشمه های دو طرف ، دو چشمه وجود دارد. برای بررسی اینکه آیا مشکلی با آنها ندارید ، ابتدا باید مایکروویو را از منبع تغذیه جدا کنید و سپس پانل های درب را خاموش کنید. چشمه ها در پایین در هستند. آنها را از نظر سایش یا پارگی یا هر نوع آسیب بررسی کنید. در صورت شکسته شدن ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

این را ببینید  مشکلات احتمالی ماکروویو

مشکل قفل درب

دلیل احتمالی دیگر هنگام باز نشدن درب مایکروویو می تواند مسئله قفل درب باشد. قفل درب از دو قلاب تشکیل شده است که از درب خارج می شود. این ها در هولدر سوئیچ در قرار می گیرند که بیشتر در بالای قاب دستگاه نصب می شود. برای رسیدن به قفل درب برای بازرسی ، باید دستگاه را از برق بکشید و پانل داخلی درب را جدا کنید. هرگونه آسیب و نیاز به تعویض را بررسی کنید.

برخی از محبوب ترین تعویض های قفل درب عبارتند از:

  1. قلاب درب مایکروویو GE WB02X11096
  2. Frigidaire 5304477389 Latch مایکروویو
  3. کلید درب پاناسونیک MSCJES2251SJ01 A
  4. قطعات اصلی SAMSUNG DE64-01308A DOOR-KEY MODULAR-2 P OEM

اگر کسی هستید که قادر به تشخیص مشکل درب مایکروویو نیست یا نیاز به تعویض قطعه دارید ، می توانید برای تعمیر و خدمات لوازم خانگی با آقای راست تماس بگیرید.

اگر می خواهید ماکروویو را تعمیر کنید، در اینجا چند ابزار و تجهیزات توصیه شده برای شما آورده شده است:

مولتی متر چند منظوره:

  1. مولتیمتر دیجیتال AstroAI با اهم ولتاژ آمپر
  2. کنتور دیجیتال KAIWEETS T-RMS 6000 شمارش می شود
  3. کیت تست مولتی متر Klein Tools 69149

کیت ابزار چند منظوره:

  1. کیت ابزار دستی DEKOPRO 168 Piece با جعبه ذخیره سازی جعبه ابزار پلاستیکی
  2. کیت ابزار مته چکش بی سیم Dedeo ، مجموعه مته ابزارآلات برقی خانگی 60 عددی با 16.8 ولت پنجه آچار چکش پنجه چکش پنجه آچار لوازم جانبی DIY
  3. BLACK + DECKER 12V MAX Drill & Home Tool Kit، 60-Piece (BDCDD12PK)
  4. مجموعه ابزار تعمیرات خانگی WORKPRO 156-Piece – کیت ابزار دستی روزانه با کیف ابزار
این را ببینید  یخ زدایی ایمن مایکروویو

کیت های لحیم کاری:

  1. A-BFastiron Electronics لحیم کاری آهن ، ابزار جوشکاری برای تعمیرات الکترونیکی و DIY
  2. لحیم کاری آهن لحیم کاری ایستگاه آهن – 48W 110V ابزار لحیم کاری مجموعه Temp قابل تنظیم جوش برقی برای SMD / PCD / DIY
  3. ایستگاه لحیم کاری با 5 نکته اضافی

بیشتر بدانید: علائم تعویض مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =