دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با بهترین مایکروویو سال 2021

وقتی عجله دارید و می خواهید یک فنجان قهوه یا بشقاب ماکارونی بزنید، انتظار دارید مایکروویو به سرعت کار کند و غذای شما را کاملا گرم کند. آزمایش های ما نشان می دهد که همه مایکروویوها نمی توانند به این موفقیت برسند، اما بهترین ها این کار را به راحتی انجام می دهند. مایکروویو در دو نوع – بیش از حد (OTR) و آشپزخانه در دسترس است. ما هر دو را تست می کنیم.  نمره سرعت در درجه بندی مایکروویو ما بر اساس سرعت گرم مایکروویو 1 لیتر آب در دمای اتاق است. برای یکنواختی، ما یک کاسه سیب زمینی له شده را به مدت 10 دقیقه گرم می کنیم، سپس دما را در 20 مکان می گیریم. و ما بررسی می کنیم که مایکروویو چقدر بی سر و صدا کار می کند و استفاده از آن بدون مشورت با کتابچه راهنما آسان است (زیرا اکثر مردم این کار را نمی کنند).

AmazonBasics با Alexa S9N29R

مایکروویوهای میز پیشخوان کوچک معمولاً در آزمایشهای CR عملکرد مدلهای بزرگتر را ندارند زیرا معمولاً از قدرت کمتری برخوردار هستند. این مدل کوچک از AmazonBasics نیز از این قاعده مستثنی نیست، گرچه در بالای بسته مایکروویو های کوچک قرار دارد. در جایی که برتری دارد در هنگام یخ زدایی است و در آن آزمون رتبه عالی کسب می کنید. و بسیار ساکت است اما سرعت گرمایش رتبه ضعیفی کسب می کند و یکنواختی گرمایش فقط همین است. این مایکروویو با الکسا کار می کند، بنابراین می توانید با استفاده از کنترل های صوتی آن را روشن کرده و زمان را تنظیم کنید. اما برای استفاده از این ویژگی به دستگاه اکو نیاز دارید.

این را ببینید  ویژگی های ماکروویو  ME21K7010DG/AAسامسونگ

General GEW1000E

مدل متوسط ​​GEW1000E در گرم کردن غذا به طور مساوی عالی است و در آن آزمون رتبه عالی را به دست می آورد. سرعت گرمایش نیز چشمگیر است و این مایکروویو بی سر و صدا کار می کند. همه کنترل ها بصری است، بنابراین نیازی به مشورت با کتابچه راهنما ندارید. اشکال اصلی General این است که فاقد عملکرد یخ زدایی است، بنابراین اگر این یکی از دلایل نیاز به مایکروویو است، به جای دیگری نگاه کنید.

Panasonic NN-GN68KS with FlashXpress, 3-in-1

مدل متوسط ​​Panasonic NN-GN68KS با FlashXpress نمره های برتر را برای یکنواختی گرم شدن کسب می کند و در آن آزمون رتبه عالی را کسب می کند. همچنین در سرعت گرم شدن، یکنواختی در یخ زدایی چشمگیر است و آزمایش کنندگان ما درک و استفاده از کنترل ها را آسان می کنند. ممکن است کمی پر سر و صدا باشد، اما مایکروویوها با انفجارهای کوتاهی اجرا می شوند که نباید باعث آزار شما شود.

Panasonic NN-SD975S

مایکروویو بزرگ و جذاب Panasonic NN-SD975S کارهای زیادی برای آن انجام می دهد. این پاناسونیک از تست های ما برای سرعت گرم شدن و یکنواختی گرمایش آزار می دهد و نمرات بالایی را برای یخ زدایی بدست می آورد. همچنین نسبتاً ساکت و آرام است و آزمایش کنندگان ما استفاده از آن را ناچیز می دانند، بنابراین معمولاً نیازی به مشورت با کتابچه راهنمای مالک نیست. حسگر پخت و پز اطمینان می دهد که غذای خود را بیش از حد پخته نخواهید کرد.

Panasonic NN-SE785S

علاوه بر قدرت پخت و پز، Panasonic NN-SE785S بزرگ از یکی از تنها دو مارکی است که برای رضایت مالک از اعضای ما رتبه عالی کسب می کند. یکنواختی و سرعت گرمایش فوق العاده است و همچنین یخ زدایی بسیار خوبی دارد و رتبه بسیار خوبی را کسب می کند. کنترل ها کاملاً قابل توضیح هستند و این دستگاه نسبتاً بی سر و صدا کار می کند. این مدل دیگری مجهز به سنسور است که حدس و گمان را از پخت و پز خارج می کند.

این را ببینید  ویژگی های ماکروویو  MC11K7035CG/AAسامسونگ

بیشتر بدانید: رفع مشکلات ماکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =