دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برند سامسونگ محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم دارد که در زمینه تولید ماکروویو، نیز فعالیت می‌کند. مرکز تعمیرات ماکروویو به علت ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات تعمیر برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است. از این رو کارگاه‌های تعمیر با برخورداری از مهندسین و تکنسین‌های متخصص و ماهر و با تجربه و همچنین مجهز شدن به پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابزارالات تعمیر یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می‌باشد. ما برای راحتی و آسایش مردم عزیز امکان تعمیر در منزل را فراهم کردیم و خدمات و سرویس‌دهی به این دستگاه‌ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماکروویو برای مشتریان گرامی کاهش یابد.

تعمیر_ماکروویو_سامسونگ

تعمیر در محل

تعمیرکاران به آسانی اشکالات دستگاه را بررسی کرده و در صورت نیاز به دستگاه های هوشمند با رضایت مشتری به مرکز تعمیرات انتقال داده می شود و با استفاده از جدیدترین تجهیزات می توانند بهترین کیفیت تعمیر را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

دریافت و ارسال با پیک رایگان

مرکز تعمیرات ماکروویو برای سهولت در رفاه و ارائه خدمات بهتر به مشتری، دریافت و ارسال دستگاه شما را به صورت رایگان انجام می‌دهد. می‌توانید با ثبت دستگاه خود از پیک رایگان ما استفاده کنید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما نیست. دستگاه معیوب شما به صورت رایگان در صورت نیاز به مرکز تعمیرات منتقل و مجدداً برای شما ارسال می‌شود.

این مشکل از رایج‌ ترین مشکلات ماکروویو می‌باشد. این اتفاق دلایلی زیادی دارد که باید توسط کارشناسان مرکز بررسی گردد، خرابی دیود، خرابی سوییچ، خرابی مگنترون،آسیب‌دیدگی ترانس، خازن و سیم‌ها و … ،همچنین زیاد بودن حجم غذا، کثیفی ماکروویو، کاهش توان مصرفی دستگاه در ساعات اوج مصرف از عوامل اصلی گرم نکردن غذا می‌باشد.

اگر حین استفاده از دستگاه، به یکباره جرقه زد دستگاه را خاموش کنید. چون ممکن است مشکل از اتصالی باشد و این بسیار خطرناک می‌باشد. آسیب دیدگی مثل ضربه و استفاده از ظروف فلزی، استیل نیز ممکن است باعث جرقه گردد.

اگر سینی در ماکروویو حرکت نمی‌کند، ممکن است در اثر عوامل زیر سینی ثابت بماند:

  • خرابی موتور چرخنده؛
  • خراب بودن شفت ماکروویو؛
  • شکستگی یا آسیب‌دیدگی غلتک؛
  • خرابی سیم‌های موتور و غلتک سینی.

هر یک از ایرادات احتمالی ذکر شده در بالا ممکن است باعث عدم گردش سینی ماکروویو باشند که به راحتی توسط متخصص مرکز تعمیر می‌شود.

اگر خواستید از ماکروویو استفاده کنید اما روشن نشد، می‌تواند دلایل متفاوت داشته باشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • فعال بودن قفل کودک؛
  • خرابی پریز، دوشاخی؛
  • خرابی سوییچ درب؛
  • خرابی فیوز در اثر نوسانات جریان برق.

در صورتی که دستگاه شما روشن نشد، می‌توانید با کارشناسان مرکز تماس بگیرید تا شما راهنمایی کنند.

تعمیرات ماکروویو

دستگاه ماکروویو همانند بسیاری از دستگاه‌ها دچار خرابی می شوند و باید تعمیر گردند. مرکز تعمیرات تمام سعی خود را دارد بدون تعویض قطعات، مشکلات دستگاه را با ترمیم و تعمیر رفع کرده تا هزینه‌های تعمیر برای مشتریان کاهش یابد، اما اگر خرابی به گونه‌ای باشد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تکنسین‌های ما ناچارند، قطعه مورد نظر را با جنس اصل تعویض نمایند. پس از اتمام تعمیر و تعویض، ماکروویو توسط دستگاه‌های پیشرفته از نظر ولتاژ، اشعه و غیره تست می‌شود تا تعمیر با دقت و اطمینان کامل صورت بگیرد و اگر خرابی دیگری وجود داشته باشد، شناسایی گردد

مزایایی که سرویس مرکز تعمیرات ماکروویو در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، این شرکت را از سایر همکاران خود متمایز می‌کند و متخصصان مرکز هر گونه اطلاعات و پرسشی که برای شما مطرح است را قبل از هر کاری در اختیار شما می‌گذارد، تا بتوانید یک انتخاب آگاهانه داشته باشید.

  • پاسخگویی به تمام سؤالات مشتریان
  • برآورد هزینه تعمیر
  • منوال و روند تعمیر
  • اطلاعات لازم در مورد تعویض یا تعمیر دستگاه
  • مدت زمانی که برای تعمیر نیاز است
  • روشی که برای تعمیر به کار می‌رود