دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مایکروویو فرجیدیر خاموش نمی شود

Frigidaire مایکروویوهایی با برد بیش از حد، میز جلو و داخلی را تولید می کند. دومی ها معمولاً بخشی از واحد اجاق دیواری هستند. این واحدها از مدل های گران قیمت و لوکس گرفته تا گزینه های مناسب تر برای بودجه در نظر گرفته شده اند. مایکروویوها سریع و راحت طراحی شده اند تا در استفاده از آنها ساده و ایمن باشند، اما مانند هر وسیله ای ممکن است گاهی اوقات خراب شوند.

فن را بررسی کنید

ممکن است فکر کنید مایکروویو شما هنوز روشن است زیرا می توانید صدای کارکردن آن را بشنوید، اما آنچه می شنوید ممکن است سیستم اگزوز باشد. مایکروویو های Frigidaire دارای فن های داخلی هستند که مایکروویو را بیش از حد داغ خنک می کنند. اگر چراغ خاموش باشد، صفحه چرخان نمی چرخد ​​و صفحه نمایشگر تمام شده است، احتمالاً روشن نیست – فقط فن را خنک می کند. با گرم شدن بیش از حد مایکروویو، ممکن است واحدهای با دامنه یا اجاق گاز به طور خودکار سیستم اگزوز را روشن کنند. سیستم اگزوز نمی تواند خاموش شود تا زمانی که دما به یک سطح مطمئن برسد.

در را باز کنید

اگر با فشار دادن دکمه توقف مایکروویو شما خاموش نمی شود، سعی کنید در را باز کنید در حالی که هنوز روشن نیست. این باید عملکرد مایکروویو را متوقف کند. اگر اینگونه باشد، مشکل به احتمال زیاد از طریق صفحه کنترل شما است، نه خود واحد پخت و پز. اگر مایکروویو حتی با باز بودن درب به کار خود ادامه داد، سریع درب را ببندید و دستگاه را از برق جدا کنید. سپس، برای تعمیر واحد با یک متخصص تماس بگیرید.

این را ببینید  دلایل صدای ماکروویو هنگام خاموشی

صفحه چرخان را بررسی کنید

مانند فن، ممکن است فکر کنید مایکروویو در حال کار است زیرا حتی پس از فشار دادن دکمه توقف، صفحه چرخان در حال حرکت است. ممکن است تکانه باشد، یا ممکن است عملکرد سوئیچ موتور چرخان باشد. به طور قطعی، مشکل را توسط یک متخصص تشخیص داده و آن را برطرف کنید.

مسائل صفحه مدار

سوئیچ عملکرد مدار ممکن است باعث شود صفحه کنترل روشن شود، چراغ روشن شود، فن کار کند و صفحه چرخش کند – این همه نشانه کار مایکروویو است – اما غذا در واقع گرم نمی شود. در این حالت، مایکروویو در وضعیت (روشن) گیر کرده است، حتی اگر در واقع چیزی پخته نشود. همانند سایر موارد، این مشکل باید توسط یک متخصص حل شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + نه =