دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آیا مایکروویو دکمه تنظیم مجدد دارد؟

اکثر اجاق های مایکروویو شامل دکمه تنظیم مجدد نیستند. با این وجود می توانید مایکروویو خود را به یکی از دو روش تنظیم مجدد کنید. رایج ترین روش برای تنظیم مجدد مایکروویو شما، تنظیم مجدد سخت است. وقتی سیم مایکروویو را از پریز دیواری جدا کنید، یک تنظیم مجدد سخت اتفاق می افتد. یک استراحت سخت تمام تنظیمات ذخیره شده از جمله زمان، تاریخ و تنظیمات پخت را پاک می کند.

قبل از انجام تنظیم مجدد سخت، اطمینان حاصل کنید که هیچ مانعی برای سیم مایکروویو و دیواره دیواره وجود ندارد. اگر چیزی در راه ما باشد ممکن است مانع رسیدن انرژی به مایکروویو شود، یا حتی بدتر از آن، می تواند جرقه و / یا آتش سوزی ایجاد کند.

به نوع دوم تنظیم مجدد، تنظیم مجدد نرم می گویند. هدف از بازنشانی نرم پاک کردن تنظیمات اخیراً برنامه ریزی شده یا فرار از روند برنامه نویسی است. تنظیم مجدد نرم از مایکروویو به مایکروویو متفاوت است، بنابراین مهم است که شما کتابچه راهنمای دارندگان مایکروویو خود را مرور کنید.

آیا می توان مایکروویو را تعمیر کرد؟

بله، مایکروویو قابل تعمیر است. اما هزینه تعمیر قطعه بسته به محل سکونت، قطعه ای که باید تعویض شود و سن مایکروویو متفاوت است.

این مکان براساس هزینه زندگی و همچنین مسافتی است که تعمیرکار ممکن است برای پیمودن داشته باشد. مگنترون مهمترین و گرانترین قسمت مایکروویو است. همچنین، در صورت نیاز به تعویض مادربرد، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

سرانجام، اگر مایکروویو شما قدیمی تر باشد، ممکن است قطعات بیشتری به طور گسترده در دسترس باشد. اگر مایکروویو شما از فناوری جدیدتری برخوردار است یا از تخصص بالایی برخوردار است، می توانید برای تعمیر آن هزینه بیشتری بپردازید.

این را ببینید  دلایل کار نکردن دکمه مایکروویو

همچنین مبلغی را که برای مایکروویو خود پرداخت کرده اید در نظر بگیرید زیرا ممکن است ارزان تر باشد به جای تعمیر مایکروویو. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر مایکروویو، این مقاله را بررسی کنید آیا می توان اجاق های مایکروویو را تعمیر کرد؟

هزینه جایگزینی مگنترون در مایکروویو چقدر است؟

این به ساخت، مدل و مارک مایکروویو شما بستگی دارد، اما شما می توانید برای جایگزینی مگنترون بین 60 تا 1000 دلار بپردازید. این طیف گسترده بر اساس تعدادی از فاکتورها از جمله قطعه، مکان و سن مایکروویو ساخته شده است.

هزینه جایگزینی مگنترون خود از 30 دلار شروع می شود. این محدوده بر اساس مارک مایکروویو، نوع مایکروویو و وات است. وب سایت تولید کنندگان یا کتابچه راهنمای مالکان خود را از نظر شماره قطعه بررسی کنید.

نکته حرفه ای: هنگامی که شماره قطعه را صحیح دانستید، با جعبه های محلی تماس بگیرید تا ببینید آیا محصول مشابهی دارند یا خیر. خرید از جعبه نگهداری باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و دیگر لازم نیست منتظر تحویل قطعه شوید.

مایکروویو چه مدت باید دوام بیاورد؟

به طور متوسط ​​مایکروویو 9.5 سال دوام می آورد. این میانگین بر اساس کاربرد، محیط، مارک و نحوه تمیز نگه داشتن آن متفاوت خواهد بود. هرچه از مایکروویو خود بیشتر استفاده کنید، طول عمر نیز کمتر می شود. علاوه بر این، اگر مایکروویو شما دائماً تحت فشار و کشش قرار می گیرد، می توانید انتظار داشته باشید که طول عمر کوتاه شود.

چگونه می توان اجاق مایکروویو خود را آزمایش کرد؟

بهترین راه برای اطمینان از عدم وجود نشتی از مایکروویو، استخدام متخصص یا خرید نشت یاب است. دستگاه نشت یاب میزان تابشی را که از مایکروویو شما ساطع می کند، تشخیص می دهد. در زیر روند آزمایش نشت وجود دارد.

  • یک لیوان بزرگ آب را در مایکروویو خود قرار دهید
  • با استفاده از تمام توان 1 لیوان را بپزید
  • هنگامی که مایکروویو در حال کار است، آشکارساز را به اطراف دریچه ها، درب و درب درب قرار دهید
  • اگر سطح نشت شما بیش از 5 میلی وات بر سانتی متر باشد، به عنوان فاصله 50 میلی متر، نشتی دارید.
این را ببینید  استاندارد ایمنی اجاق مایکروویو
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفده =