دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه استفاده از اجاق مایکروویو

Amicrowave یکی از مفیدترین لوازم الکترونیکی است که اهداف مختلفی را برآورده می کند. نه تنها باعث گرم شدن غذا می شود بلکه می توانید آن را بپزید. اگر کسی هستید که اجاق مایکروویو جدید تهیه کرده و از استفاده از آن اطمینان ندارید، این مقاله مفید خواهد بود. برای استفاده از مایکروویو در حد توان خود، نکات و پیشنهادات خاصی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید. در زیر شرح مفصلی از نحوه استفاده از اجاق مایکروویو آورده شده است.

دفترچه راهنما را بخوانید

اولین کاری که برای استفاده صحیح از مایکروویو انجام می شود مطالعه کتابچه راهنمای کاربر و دستورالعمل های ایمنی آن است. کتابچه راهنمای کاربر موارد مختلفی را برای شما توضیح می دهد که ممکن است در غیر این صورت نمی دانید و بنابراین بسیار مفید به اثبات می رسد. این حالت های مختلف موجود و نحوه استفاده از هر یک را نیز توضیح می دهد.

 وصل کنید و زمان را تنظیم کنید

مورد بعدی که باید انجام دهید اتصال مایکروویو است. اطمینان حاصل کنید که چندین دستگاه را به هم متصل نکنید زیرا این امر می تواند کمی خطرناک باشد. اکنون بسته به آنچه در حال گرم یا پخت و پز هستید، زمان را در مایکروویو تنظیم کنید. انجام این کار آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یا دستگیره را بچرخانید یا دکمه را در برابر زمان تعیین شده در مایکروویو فشار دهید.

بسیاری از بهترین اجاق های مایکروویو همرفت دارای تنظیمات از پیش تعیین شده زمان و دما برای ظروف مختلف هستند که به کاربر امکان می دهد تا به سرعت بین حالت های مختلف پخت و پز جوش بخورد.

این را ببینید  مشکلات متداول در گریل ماکروویو

ماده غذایی را در ظرف درست مایکروویو قرار دهید

حالا ماده غذایی یا مایع را به یک ظرف مخصوص مایکروویو اضافه کنید و ظرف را در مایکروویو قرار دهید. به یاد داشته باشید که ظروفی را که 100٪ در مایکروویو ایمن باشد خریداری کنید زیرا در صورت استفاده از هر چیزی که مناسب آن نیست، می توانید به مایکروویو آسیب برسانید. انواع مختلفی از ظروف ایمن مایکروویو وجود دارد که شامل آنها ظروف پلاستیکی، ظروف بوروسیلیکات و سایر موارد است.

در مورد چیزهای مختلفی که می توانید در مایکروویو بپزید اطلاعات کسب کنید

درست است که بیشتر مردم از مایکروویو برای گرم کردن غذاها و مایعات استفاده می کنند اما شما می توانید از آن برای کباب کردن، پخت و پخت و پز نیز استفاده کنید. شاید لازم باشد در مورد کارهای مختلفی که می توانید در مایکروویو انجام دهید بیاموزید. مایکروویوهای خاصی وجود دارد که با حالت معمولی عرضه می شوند که این نیز از ویژگی های بسیار مفید است

بیاموزید که چگونه مایکروویو را تمیز کنید

برای استفاده صحیح از مایکروویو، ممکن است لازم باشد مرتباً آن را نگهداری کنید. برای این کار، شما باید آن را نه تنها در خارج بلکه در داخل آن نیز تمیز کنید. بهترین روش برای تمیز کردن و شستن سینی هر از چند گاهی آن را جدا کنید. روش دیگر این است که مقداری آب را در ظرف مخصوص مایکروویو نگه دارید و برای مدتی آن را گرم کنید. این امر منجر به ایجاد بخار می شود که به از بین بردن لکه ها و سایر ذرات از داخل کمک می کند.

این را ببینید  اجاق مایکروویو چیست

اکنون که نحوه استفاده از اجاق مایکروویو را می دانید، می توانید به راحتی یکی را برای خود تهیه کنید. و اگر می خواهید آن را نصب کنید، می توانید با تماس با فردی متخصص، خدمات نصب مایکروویو را انتخاب کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =