دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

در زمان تعویض مایکروویو در برخی از خانواده ها، مایکروویو ساعت اولیه و منبع غذاهای سریع است. در موارد دیگر، مایکروویو فقط مربوط به یک یا دو نفر از اعضای خانواده است. صرف نظر از اینکه مایکروویو چگونه در دستور العمل های هفتگی شما قرار می گیرد، باز هم مشکل است که مایکروویو از کار بیفتد. ممکن است یک قفل چسبناک، چراغی که خاموش شده است، یک صفحه چرخان شکسته یا چیزی بیشتر در داخل کابینت یا صفحه کنترل پنهان باشد.

مشکل هر چه باشد، یک تصمیم مهم باید اتخاذ شود: تعمیر یا تعویض؟ در حالی که تعمیر مایکروویو اغلب امکان پذیر است، مایکروویوها آنقدر ساده و اساسی شده اند که اغلب خرید مایکروویو جدید مقرون به صرفه و کاربردی تر است. بنابراین آیا با یک مشکل سریع که ارزش کمی دستباف دارد یا کارگر دستی برخورد می کنید یا مایکروویو شما ضربه مهلکی خورده است؟

بررسی زمان تعویض مایکروویو

در زمان تعویض مایکروویو اولین سوال این است که آیا مایکروویو شما قابل تعمیر است و چقدر تلاش برای تعمیر آن لازم است. اگر تعمیر آسان، ساده یا مستقیم به نظر می رسد، احتمالاً تعمیر گزینه بهتر شما است. اگر به نظر می رسد تعمیر درگیر، خطرناک یا نیاز به مراحل متعدد تعمیر دارد، ممکن است تعمیرات وقت شما را نداشته باشد. هنگام تصمیم گیری در مورد اجرای تعمیر، هزینه قطعات جایگزین نیز باید در نظر گرفته شود.

مشکلات یک جزء

در زمان تعویض مایکروویو هنگامی که مشکل مایکروویو شما شامل یک جزء می شود، اغلب ارزش تعمیر آن را دارد. برای مثال، شکسته شدن دسته درب مایکروویو، صفحه شیشه ای یا راهنمای غلتکی، جنبه های متداولی هستند که می شکنند و به راحتی قابل تعویض هستند. معمولاً هر جزء را می توان جایگزین کرد، به خصوص اگر بتوانید ببینید که آن جزء کجاست و چگونه در طراحی مایکروویو متناسب است. یک لامپ سوخته نیز یک تعمیر رایج یک جزء است.

این را ببینید  6 کاربرد برتر مایکروفر

بیشتر بخوانید: ابزارهای مورد نیاز تعمیر ماکروفر

مشکلات سطحی

مشکل دیگری که به راحتی قابل حل است مشکلات مربوط به سطح مایکروویو است. ترمیم خراش در رنگ، ترک درها و سایر مشکلات قابل مشاهده اغلب آسان تر از آن است که فکر می کنید. تعمیرات سطح اغلب آسان تر است زیرا دسترسی به آنها آسان است. برای تعویض یا تعمیر قطعه شکسته، نیازی به فرو رفتن در کابینت مایکروویو ندارید.

یک نقص کوچک

در زمان تعویض مایکروویو هرچه مشکل کوچکتر باشد، احتمال کمتری در تعمیر وجود دارد. به عنوان مثال، کمی تزلزل در راهنمای غلتک را می توان با تمیز کردن یا تعویض سریع تعویض برطرف کرد. قفل محکم درب را می توان به همین ترتیب ثابت کرد. آنچه شما باید مراقب آن باشید مشکلاتی است که به سیستمهای انتگرال عمیق مربوط می شود.

یک مشکل نصب

در مورد مایکروویوهای نصب شده، گاهی اوقات مشکل شما به طور مستقیم به دستگاه مربوط نمی شود. اگر درب شما باز یا بسته می شود، اگر در کابینت انسداد وجود داشته باشد، یا اگر مایکروویو در براکت های آن تکان بخورد، اینها مشکلات نصب هستند که بدون تهیه مایکروویو جدید به راحتی حل می شوند. حداکثر ممکن است به چند پیچ ​​جدید یا یک ابزار کوچک سنباده برای درست نصب نیاز داشته باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =