دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مایکروویو، مانند سایر ابزارها یا وسایل، ممکن است مشکلاتی را نیز ایجاد کند. ممکن است با مواردی روبرو شوید که در آن اجاق گاز شروع به کار نمی کند، یا شاید زمان نادرستی را وارد کرده اید و می خواهید تنظیمات را نحوه تنظیم مجدد مایکروویو دهید. خوب است که برخی کارها را می توانید برای حل سریع این مشکل انجام دهید. در این مقاله، بیایید نحوه تنظیم مجدد مایکروویو را مورد بحث قرار دهیم.

نحوه تنظیم مجدد مایکروویو

راهنمای نحوه تنظیم مجدد مایکروویو

نحوه تنظیم مجدد مایکروویو در صورتی که دکمه خاموش/روشن مایکروویو گیر کند و برنامه نادرستی را که وارد کرده اید لغو نکند، باید یک بازنشانی سخت انجام دهید. در اینجا نحوه تنظیم مجدد مایکروویو از طریق تنظیم مجدد سخت است.

مرحله 1. در ابتدا باید دوشاخه مایکروویو را پیدا کرده و آن را از پریز خارج کنید.

مرحله 2. سپس قبل از وصل کردن مایکروویو دو تا سه دقیقه صبر کنید.

مرحله 3. مایکروویو را روشن کرده و با فشار دادن دکمه ساعت، ساعت روز را تنظیم کنید. شماره گیری را فشار دهید تا زمان، دقیقه و صبح/بعد از ظهر وارد شود. پس از تنظیم زمان صحیح، دکمه Start را فشار دهید تا ساعت شروع به کار کند.

بررسی سایر مشکلات در دستگاه

در اینجا سایر مشکلات رایج مایکروویو که ممکن است با آنها مواجه شوید و دلایل احتمالی آن ذکر شده است.

  1. مایکروویو در حال کار است، اما درجه حرارت گرم نمی شود – مگنترون خراب ممکن است این مشکل را ایجاد کند. مگنترون سوخته معمولاً به دلیل اجازه دادن به مایکروویو بدون غذا در داخل، دیودهای معیوب، خازن سوخته، سوئیچ درب معیوب و خرابی ترانسفورماتور ایجاد می شود. مگنترون سوخته باید تعویض شود.
  2. صفحه داخلی نمی چرخد ​​- موتور معیوب یا سوخته ممکن است این مشکل را ایجاد کند. فقط می توان موتور را تعویض کرد. در صورت سالم بودن موتور، صفحه اصلی کنترل مایکروویو، صفحه لمسی یا صفحه کنترل را بررسی کنید زیرا این می تواند ریشه مشکل باشد.
  3. هنگام روشن شدن مایکروویو لامپ داخل مایکروویو روشن نمی شود – خرابی سوکت لامپ می تواند یکی از دلایل این مشکل و سیم کشی نامناسب باشد. در صورت سالم بودن سیم کشی و سوکت، ممکن است لازم باشد صفحه کنترل را بررسی کنید. برد کنترل احتمالاً نمی تواند ولتاژ را به سوکت لامپ ارسال کند. به همین دلیل لامپ روشن نمی شود.
این را ببینید  تعمیر ماکروفر خاموش

بیشتر بخوانید: یخ زدایی مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 2 =