دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه کار مایکروویو اگرچه ممکن است مایکروویوها در ابتدایی ترین حالت گیج کننده به نظر برسند، اما تفاوت آنها با اجاق ها، اجاق ها یا کوره ها از این جهت که برای پختن غذا از انرژی استفاده می کنند تفاوت زیادی ندارد. لودیکو گفت: (به طور کلی، فرآیند تأمین انرژی برای چیزی تقریباً نحوه گرم کردن و پختن غذا است، این فقط به نحوه انجام آن بستگی دارد (مانند اجاق گاز، آفتاب یا مایکروویو).)

تفاوت در این است که مایکروویو به صورت پرتوهای الکتریکی و مغناطیسی انرژی تولید می کند. لودیکو گفت: (مایکروویو) مایکروویو تولید می کند که نوعی تابش الکترومغناطیسی است. این میدان الکتریکی با عبور امواج از آن، انرژی را به غذا منتقل می کند. انتقال انرژی باعث لرزش مولکول های آب در غذا می شود و گرما تولید می کند که غذا را از داخل به بیرون می پزد. به همین دلیل، غذاهایی که محتوای آب زیادی دارند، مانند سیب زمینی یا سایر سبزیجات تازه، در مایکروویو بسیار سریعتر از سایر لوازم خانگی مانند اجاق گاز طبخ می شوند.

نحوه کار مایکروویو

چه چیزی را باید در مایکروویو جستجو کرد

در نحوه کار مایکروویو ما با متخصصان مشورت کردیم که در خرید مایکروویو به دنبال چه چیزی بگردیم. در اینجا ویژگی های اصلی شما باید در نظر بگیرید:

بیشترین توجه هنگام خرید مایکروویو، قدرت است. میزان انرژی مورد نیاز شما به این بستگی دارد که شما در درجه اول از مایکروویو برای چه استفاده می کنید. شیفمن گفت: اگر خانواده شما فقط از مایکروویو برای گرم کردن غذا استفاده می کنند، می توانید به دنبال مدل ارزان تری با وات کمتر باشید. وی می گوید: حدود یک اجاق گاز 800 وات [برای گرم کردن مجدد] کار می کند و محبوبیت آن بین 800 تا 1000 وات است.

این را ببینید  اشتباهات استفاده از مایکروویو که انجام میدهید

امروزه مایکروویو می تواند کارهای دیگری غیر از گرم کردن غذای سرد داشته باشد. آنها می توانند یخ زدایی، پخت، تفت، پخت و غیره کنند. اگر مایکروویو می خواهید که در واقع غذای شما را بپزد و نه اینکه آن را به راحتی گرم کنید، انتظار داشته باشید کمی بیشتر برای یک اجاق با کیفیت با قدرت بیش از 1000 وات هزینه کنید.

از پیش تنظیم شده و عملکردهای اضافی: همچنین لازم است که نحوه و زمان استفاده معمول از توابع از پیش تعیین شده را نیز در نظر بگیرید. بسیاری از مصرف کنندگان در درجه اول با مایکروویو با شماره پد یا دکمه های Express Cook کار می کنند. با این حال، اگر کسی هستید که زیاد آشپزی یا یخ زدایی می کند، ممکن است عملکردهای از پیش تعیین شده برای شما مفید باشد.

اگر به دنبال مایکروویو هستید که می تواند اجاق گاز توستر را نیز جایگزین کند، مدلی را انتخاب کنید که دارای تنظیمات همرفت باشد، اما به خاطر داشته باشید که این عملکرد اغلب با قیمت بالاتری ارائه می شود و می توان فناوری را از دست داد.

قیمت

در نحوه کار مایکروویو شیفمن گفت شما باید انتظار داشته باشید بین 100 تا 150 دلار برای مایکروویو خوب 800 تا 1000 وات و کمی بیشتر با افزایش وات هزینه کنید. همچنین برای ویژگی های اضافی، مانند تنظیمات همرفت یا بسیاری از ایستگاه از پیش تنظیم، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. در حالی که شیفمن می گوید برای تهیه مایکروویو با کیفیت نیازی به هزینه زیاد نیست، وی در مورد در نظر گرفتن مایکروویو زیر 100 دلار احتیاط می کند. وی گفت: “هر چیز ارزان تری به احتمال زیاد خراب خواهد شد و ناپایدار خواهد بود”، بنابراین بهتر است شما در دستگاهی سرمایه گذاری کنید که هزینه آن کمی بیشتر باشد اما ماندگاری بیشتری داشته باشد.

این را ببینید  بررسی کامل عملکرد مایکروویو

ویژگی های ایمنی

اگر بچه های کوچکی دارید، می خواهید مایکروویو با ویژگی قفل ایمنی کودک خریداری کنید. شیفمن می گوید: “بسیاری از کودکان نوپا هنگام رسیدن به مایکروویو می توانند آسیب ببینند، اما بسیاری از تولیدکنندگان اکنون یک قفل دیجیتال دارند که شما می توانید ترکیبی از اعداد را برای قفل و باز کردن مایکروویو قرار دهید.” از مایکروویوهایی که آزمایش کردیم، همه مایکروویو به جز Commercial Chef توانایی قفل شدن خود را دارند. توجه داشته باشید که این ویژگی از عملکرد اجاق مایکروویو جلوگیری می کند. درب مایکروویو را قفل نمی کند.

بیشتر بدانید: گرم نشدن ماکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =