دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ویژگی های ماکروویو MJ3965ACS ال جی

شرکت ال جی جزوه بهترین شرکت هایی مطرح دنیا است که در زمینه ی ساخت لوازم خانگی مهارت زیادی را کسب کرده است. یکی از لوازم خانگی های بسیار با کیفیت این برند ماکروویو ها هستند. از لحاظ ظرافت و سخت افزار، این ماکروویو بسیار کار آمد بوده است. ماکروویو MJ3965ACS ال جی یکی از ماکروویو های زیبایی است که توسط این شرکت ساخته شده است. در این مقاله در رابطه با این برند از ماکروویو و ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

Inverter هوشمند

فناوری هوشمند اینورتر ال جی قدرت پخت و پز دقیق را برای دوباره گرم کردن و یخ زدایی طیف گسترده ای از غذاها سریعتر از همیشه فراهم می کند. با استفاده از این فناوری کنترل دقیق دما ، می توانید انواع ظروف را گرم کنید در ماکروویوها  نسل قدیم قادر به انجام این عمل نبوده اند.

گرمایش در این ماکروویو

با استفاده از کنترل های ظریف درجه حرارت که در نمای خارجی مشاهده می نمایید ، هر ظرف را تا یک درجه حرارت یکنواخت گرم کنید تا تجربه ناهار خوری لذت بخش تری را داشته باشید. گرما از طریق این ماکروویو بسیار یکنواخت و مناسب بوده است و به راحتی می تواند گرما را در تمام سطوح غذا پخش نماید.

ویژگی های ماکروویو MH8265CIS ال جی

فناوری یخ زدایی

با تنظیم دمای متناسب با غذا ، گوشت می تواند به طور مساوی و کاملاً منجمد و یخ زده باشد. حتی از آنچه تاکنون تجربه کرده اید ، منجمد تر نیز باشد.

این را ببینید  ویژگی های ماکروویو  ME19R7041FS/AAسامسونگ

پخت سریع

با توجه به توان پخت این ماکروویو که حدود 1200W می باشد. زمان پخت و پز بسیار کاهش پیدا می کند و به راحتی در عرض چند دقیقه می توانید غذای مورد علاقه خود را پخت کرده و میل فرمایید.

آشپزی متنوع با ماکروویو MJ3965ACS ال جی

تجربه ی اشپزی از طریق این ماکروویو بسیار متنوع بوده است و فقط با این ماکروویو می توانید غذاها را سرخ کنید یا به راحتی آنها را گرم کنید. به علاوه ، با استفاده از فناوری NeoChefTM حتی می تواند ماست خانگی را نیز تخمیر کند. به علاوه می توانید غذا ها را در زمان بسیار کمی گریل یا منجمد نمایید. با استفاده از این ماکروویو به راحتی تجربه ی اشپزی متفاوتی را به دست آورید.

عملکرد پایدار و مناسب

در این ماکروویو فناوری ویژه ای قرار دارد این فناوری NeoChefnv می باشد که می تواند با سطح انرژی ورودی سازگار باشد ، به این معنی که شما ماکروویو می تواند برای داشتن کارایی مناسب خود را با محیط سازگار نماید. حتی در مناطق با ولتاژ کم ، برق محدود یا منبع تغذیه کم ورودی (حداقل 300W) می توانید غذای خود را آماده نمایید.

فناوری Griling

با استفاده از فناوری Griling بدون نیاز به قابلمه یا اجاق گاز گرم ، با استفاده از این ماکروویو غذای خود را ابتدا به طور یکنواخت چرب کرده و سپس داخل ماکروویو قرار داده تا Griling آغاز شود.

آشپزی سالم با بخاری روشنایی ذغال

رشته ذغال سنگ روش طبیعی برای پخت وعده های غذایی با طعم بیشتر در زمان کمتر فراهم می کند. این رشته ها انقلابی در تولید ماکروویو ها را ایجاد کرده است. گرم کردن غذا با استفاده از ذغال همانند کوره های زغال سنگ واقعی و طبیعی ، جذب گرما را بسیار زیاد و بهبود می بخشد ، به طوری که می توانید به روشی بسیار نوین و جدید غذا های مورد علاقه ی خود را پخت نمایید. با استفاده از این فناوری پخت غذا ها یکنواخت و بسیار با کیفیت بوده است و تجربه ی جدیدی را به شما ارائه خواهد داد.

این را ببینید  ویژگی های ماکروویو  MG14H3020CM/AAسامسونگ

آشپزی سالم با ماکروویو MJ3965ACS ال جی

تنظیمات Healthy Roasting and Fry به شما امکان می دهد غذاهایی را تهیه کنید که سالم اما دارای عطر و طعم بسیار خوب و مناسب هستند. عملکرد Healthy Fry تا 72 برابر چربی را از هر هر ظرفی کاهش می دهد و با استفاده از این عملکرد کباب را بسیار سالم بپذیر این فناوری باعث می شود تا کباب 72 گرم چربی را از دست بدهد ، و این کاهش چربی در مقایسه با مدل معمولی بسیار منحصر به فرد و سالم خواهد بود.

99.99٪ ضد باکتری با استفاده از فناوری EasyClean

پوشش داخلی ضد باکتری EasyClean makes تمیز کردن را ساده و راحت می کند. فقط چند دستمال مرطوب برای تمیز کردن فضای مایکروویو لازم است. این پوشش 99.99٪ باکتری های مضر را از چسبیدن به سطح از بین می برد. به همین دلیل دیگر نگران فضای داخل ماکروویو خود نباشید.

لامپ ال ای دی در ماکروویو MJ3965ACS ال جی

لامپ LED داخلی 3 برابر درخشان تر و انرژی بیشتری نسبت به چراغ های موجود در مدل های معمولی دارد و به شما امکان می دهد بدون باز کردن مایکروویو وضعیت مواد غذایی را به راحتی بررسی کنید.

حلقه پایدار

حلقه شش ضلعی مانع از ریزش و ریختن وسایل خارج از مرکز در هنگام پخت و پز می شود.

اندازه جمع و جور ، ظرفیت بزرگتر

نسل جدید اجاق مایکروویو NeoChefTM نسبت به نسخه قبلی فشرده تر است اما از ظرفیت داخلی بسیار بیشتری برخوردار است. اندازه جمع و جور به این معنی است که می تواند حتی در کوچکترین آشپزخانه ها جای بگیرد اما فضای کافی برای ظروف بلند و یا گسترده فراهم می کند.

این را ببینید  رفع مشکل کار نکردن مایکروفر

مشخصات کلی

  • ظرفیت : 39 لیتر
  • قدرت:

خروجی (M / W)  1100W

مایکروویو  1350W

گریل 950W

همرفت  1850W

Combi  (MW + Grill) 1450W

Combi (MW + Conv)1900 W

  • مشخصات فنی

برق: 230V / 50HZ

نوع بخاری: ذغال سنگ + کوارتز

دارای پوشش آسان تمیز (ضد باکتری)

 اندازه تورنت (میلی متر) Φ360

  • عملکرد:

ساعت: دارد

تنظیم زمان: دارد

قفل کودک: دارد

شروع سریع: دارد

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + بیست =