دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

در علت اصلی تعویض ماکروفر البته، همه نقص های مایکروویو به منظور برطرف شدن نبود. هزینه کم مایکروویو جدید همراه با هزینه بالقوه انباشت قطعات و تعمیرات اغلب می تواند خرید یک قطعه جدید را عملی تر کند. مایکروویو تنها وسیله ضروری خانگی است که از این قانون پیروی می کند، اما مهم است بدانید چه زمانی می توانید در حرکت و زمان خود صرفه جویی کنید.

علت اصلی تعویض ماکروفر

علت اصلی تعویض ماکروفر و سن

در علت اصلی تعویض ماکروفر اولین شاخصی که نشان می دهد مایکروویو شما بهتر تعویض شده است، طول عمر پنج ساله است. مایکروویوها می توانند مدت زمان زیادی دوام بیاورند، اما کوتاهترین طول عمر لوازم خانگی را دارند. اگر مایکروویو شما بیش از 6 سال دارد و به خصوص اگر به سن 10 سالگی نزدیک می شود، به احتمال زیاد با یک مایکروویو جدید بهتر است. ویژگی های خود را ارتقا دهید و نگران ادامه کار یک دایناسور نباشید.

مشکلات انباشته چندگانه

در علت اصلی تعویض ماکروفر یکی دیگر از نشانه هایی که باید مایکروویو را جایگزین قطعه کنید، این است که اگر بیش از یک مشکل دارید. مسائل بیشتر روی هم جمع می شوند. تعمیر بیشتر باید انجام شود هزینه قطعات جایگزین نیز به همراه ساعات لازم برای تعمیر کامل مایکروویو شروع به جمع آوری می کند. علاوه بر این، روی هم قرار دادن مشکلات فنی معمولاً نشان می دهد که مشکلات بیشتری در راه است. خرابی سیستماتیک نشانه یک مایکروویو قدیمی، بسیار آسیب دیده یا بسیار ضعیف است.

مگنترون آسیب دیده یا سوخته است

در علت اصلی تعویض ماکروفر در نهایت، مگنترون وجود دارد. فرقی نمی کند که مایکروویو چقدر جدید باشد یا فقط یک مشکل وجود داشته باشد، اگر مگنترون خاموش باشد، می توانید کل دستگاه را تعویض کنید. مگنترون قلب مایکروویو است که در واقع امواج میکرو را ایجاد می کند. تعویض آن تقریباً معادل هزینه خرید یک مایکروویو جدید است، گاهی حتی بیشتر. اگر مگنترون منفجر شود، جایگزینی مایکروویو بخشی از آینده شما است.

این را ببینید  دلایل فیوز زدن ماکروفر هنگام راه اندازی

بیشتر بخوانید: 6 مشکل متداول تعمیر مایکروویو

مشاوره با تکنسین مایکروویو

در علت اصلی تعویض ماکروفر البته، لازم نیست بلافاصله بدانید که کدام گزینه برای شما بهتر است. در بسیاری از موارد، هیچ راهی برای اطلاع از هزینه واقعی تعمیر لوازم خانگی وجود ندارد، مگر اینکه یک بازرسی داشته باشید و با یک تکنسین مشورت کنید. تکنسین های تعمیر لوازم خانگی اکنون چگونه می توانند به سرعت و با خیال راحت یک دستگاه را جدا کرده و هر یک از اجزای ضروری را آزمایش کنند. آنها همچنین اغلب قطعات جایگزین معمولی را حمل می کنند یا می توانند قیمت قطعاتی را که باید سفارش داده شوند به شما ارائه دهند.

با کمک یک تکنسین مجرب تعمیر لوازم خانگی، می توانید به سرعت تعیین کنید که آیا مایکروویو شما نیاز به تعویض یا تعمیر دارد. از آنجا، شما یا در مورد برنامه ای برای تعمیر مایکروویو خود به توافق می رسانید یا در جستجوی یک جدید هستید. از این فرصت استفاده کنید و درباره ویژگی هایی که ممکن است در مایکروویو جدید دوست داشته باشید و نحوه بهبود تجربه آشپزخانه فعلی خود فکر کنید.

تیم تعمیرات لوازم خانگی ما خوشحال است که به سوالات شما در مورد مایکروویو یا سایر لوازم خانگی که نگران آن هستید پاسخ دهد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =