دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مشکلاتی که ممکن است برای مایکرویویو شما به وجود آید

قبل از اینکه مایکروفر فعلی خود را تعویض کنید ، چند روز به تحقیق در مورد مشکل بپردازید. در این مقاله چند مورد از رایج ترین مشکلات مایکروویو را که هنگام تحقیق در مورد راه حل خود با آن روبرو شده ایم ، تهیه کرده ایم. قبل از اقدام به هر یک از این راه حل ها ، ما توصیه می کنیم با یک متخصص مشورت کنید و یا کتابچه راهنمای کتابخانه را مطالعه کنید. این پست برای بحث در مورد نتایج احتمالی طراحی شده است و نباید به عنوان توصیه یا توصیه در نظر گرفته شود. هر مایکروویو متفاوت است و تجربه شما ممکن است از توصیفاتی که ما تجربه کرده ایم متفاوت باشد.

فن با باز شدن در شروع به کار می کند ، هنگام بسته شدن متوقف می شود

مشکل: فن مایکروویو با باز شدن درب شروع به کار می کند ، با بسته شدن کاربر متوقف می شود و برعکس از آنچه که باید کار می کند

راه حل: سوئیچ درب محتمل ترین راه حل برای این نوع مسائل است. برای آزمایش کلید (های) درب ممکن است به یک ولتاژ سنج نیاز داشته باشید.

مایکروویو / بوی خانه بعد از پخت و پز

مشکل: مایکروویو بوی غذایی مانند تازه پخته شده یا بوی وعده غذایی هفته گذشته را می دهد

راه حل: برای این مشکل دو راه حل وجود دارد. ابتدا سعی کنید حفره مایکروویو خود را تمیز کنید. با آب گرم و صابون تمیز کنید ، سپس نتایج را مشاهده کنید. اگر با تمیز کردن مایکروویو مشکلی برطرف نشد ، تعویض فیلتر موجود را در نظر بگیرید. محل قرارگیری فیلتر شما بر اساس مارک ، ساخت و مدل مایکروویو متفاوت خواهد بود.

این را ببینید  خطرات اجاق های مایکروویو

مایکروویو هنگام آشپزی سیگار می کشد

مشکل: هنگام پخت مایکروویو می توانید دود را مشاهده یا بو کنید

راه حل: این می تواند چند مسئله مختلف از جمله قوس زدن ، مایکروویو خالی ، یا یک ترانسفورماتور ولتاژ بالا غیر عملکردی باشد. همچنین ممکن است بخشی از مایکروویو در حال تولید دود باشد. توصیه می کنم مایکروویو را از برق بکشید و با یک متخصص تماس بگیرید.

فیوزها مدام می وزند

مشکل: این دو مشکلی است که به یک حلقه تبدیل شده است: فیوز مایکروویو دمیده و یا فیوز خانه دمیده شده است.

راه حل: فیوز مایکروویو دمیده به این معنی است که چیزی در داخل مایکروویو بد شده است. من توصیه می کنم مایکروویو را جدا کرده و با یک متخصص تماس بگیرید. فیوز خانه منفجر شده نیاز به بررسی بیشتر دارد. س questionsالات زیر را بپرسید: چه زمانی این اتفاق افتاده است؟ هنگام منفجر شدن فیوز از چه محل های خروجی دیگری استفاده می شد؟

مایکروویو از خودش شروع می شود

مشکل: پس از بستن درب مایکروویو ، مایکروویو شروع می شود.

راه حل: ممکن است چند مسئله وجود داشته باشد که باعث شود مایکروویو به خودی خود روشن شود. وقتی می خواستم با اتصال صفحه کلید بازپرداخت کنم وقتی در را می بندم مایکروویو من روشن می شود زیرا هنوز تعدادی از قسمت های درب برداشته شده بود. احتمال دیگر آسیب دیدن صفحه کنترل اصلی است.

صدای مایکروویو خیلی بلند است

مشکل: مایکروویو را روشن می کنید و سر و صدا بسیار بیشتر از حد معمول اس

این را ببینید  بهترین مایکروویو

راه حل: علت مایکروویو با صدای بلند می تواند مگنترون ، موتور فن اگزوز ، موتور همزن یا موتور چرخان باشد. در صورت شنیدن صدای بلند یا صدای غر زدن ، مگنترون باید تعویض شود. قبل از اقدام به تعویض مگنترون ، با یک متخصص مشورت کنید.

علاوه بر سر و صدا ، در صورت حرکت کندترین سرعت چرخش دنده از سرعت معمول و یا اینکه چرخش آن اصلاً چرخانده نشود ، ممکن است موتور چرخان نیز معیوب باشد. اگر سر و صدا بیشتر شبیه سنگ زنی باشد ، ممکن است موتور همزن یا فن اگزوز باشد.

درب مایکروویو باز نمی شود

مشکل: شما می خواهید پاپ کورن بپزید اما مایکروویو یا باز نمی شود یا باز کردن آن بسیار دشوار است.

راه حل: مشکل در یکی از زمینه های زیر است:

  • اهرم باز
  • فنر درب
  • چفت در
  • قلاب درب
  • فنر دکمه ای
  • دکمه
  • محرک دسته

هر یک از اینها می تواند بیضه شکست باشد. به سادگی دکمه را فشار دهید ، دسته را بلند کنید و غیره تا ببینید کجای خطا رخ می دهد. در آخر ، در صورت لزوم رفع کنید. توجه: این محصولات ممکن است به صورت کیت عرضه شوند و به صورت جداگانه فروخته نشوند. شاید بهتر باشد کل کیت تعویض شود.

یا مایکروویو من نشت می کند

مشکل: ممکن است شما نگرانی داشته باشید که مایکروویو در حال نشت امواج رادیویی فعال است که خانواده و دوستان شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

راه حل: تنها راه حل خرید نشت یاب است. علاوه بر ردیاب ، به یک لیوان آب و مایکروویو خود نیز احتیاج دارید. دستورالعمل هایی را که همراه با ردیاب نشتی است ، دنبال کنید ، اما هنگام کار مایکروویو باید آزمایش کنید.

این را ببینید  علت جرقه زدن مایکروویو

هنگام استفاده از مایکروویو صدای تلفن / تلویزیون را می شنوید

مشکل: تلفن / تلویزیون / یا رادیو شما در حال استفاده از مایکروویو است که تداخل ایجاد می کند.

راه حل: ابتدا ، دور کردن تلویزیون ، تلفن یا رادیو از مایکروویو را در نظر بگیرید. اگر مایکروویو موبایل دارید ، فکر کنید که آن را از محصولات دیگر دور کنید.

راه حل دیگر این است که اطمینان حاصل کنید که مایکروویو تمیز و عاری از خاک است. خاک اضافی در حفره مایکروویو می تواند اختلال غیرمنتظره ای برای مایکروویو و تلویزیون شما ایجاد کند.

گزینه نهایی تغییر فرکانس رادیویی تلویزیون ، رادیو یا تلفن شما است. مایکروویوها از فرکانس 2.4 گیگا هرتز استفاده می کنند که ممکن است در برخی از تلفن ها ، رادیوها یا تلویزیون ها تداخل ایجاد کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =