دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

یکی از لوازم آشپرخانه مهم ماکروویو است که توانسته در گرم کردن و پختن غذا به شما کمک کند. وظیفه‌ی اصلی این دستگاه گرم کردن غذاست و در صورتی که دستگاه شما بعد از اعمال برنامه نتواند غذا را گرم کند، عملا دستگاه شما بی فایده است. به همین دلیل در مقاله تعمیر ماکروویو توسط متخصصین در کوتاهترین زمان به بررسی مشکلات رایج در ماکروویو پرداخته و راه حل مناسب برای هر مشکل را قرار داده‌ایم. بعد از مشاهده‌ی هرگونه خرابی ابتدا منشاء مشکل را پیدا کرده و بعد از آن توصیه می‌کنیم راه حل‌های اولیه مثل بررسی سالم بودن سیم و روشن بودن دستگاه را امتحان کنید.

اما در صورتی که مشکل ماکروویو شما برطرف نشد با کمک کارشناسان ما در نمایندگی ما می‌توانید خرابی را رفع کنید. در این مرکز با بهره‌گیری از بهترین نیروی متخصص همچنین استفاده از قطعات اصلی به راحتی می‌توانید دستگاه را تعمیر یا قطعه معیوب را تعویض کنید. انتخاب نمایندگی تعمیر ماکروویو مناسب با خدمات خوب می‌تواند بسیار مشکل باشد به همین دلیل باید از نمایندگی معتبری استفاده نمایید. در صورت مشاهده هرگونه خرابی با شماره 66097851 و یا 77978135 تماس حاصل نمایید. با ما در این مقاله از microwave-service همراه باشید.

نمایندگی تعمیر ماکروویو microwave-service
نمایندگی تعمیر ماکروویو microwave-service

خدمات ویژه و تخصصی نمایندگی تعمیر ماکروویو

به دلیل سخت‌افزار پیچیده ماکروویو، تعمیر ماکروویو نیز از حساسیت بالایی برخوردار است. خرابی در هریک از قطعات این دستگاه کاربردی، خسارت جبران‌ناپذیری را در پی دارد اما چرا باید ما را برای تعمیر دستگاه خود انتخاب کنید؟ در ادامه لیستی از خدمات را برای شما توضیح می‌دهیم.

تعمیرات تخصصی ماکروویو در محل

گاهی اوقات ممکن است حمل و نقل برای شما سخت بوده و امکان جابه جایی وجود نداشته باشد و یا برای کاهش در زمان مایل باشید تعمیر در محل را انجام دهید. به راحتی می‌توانید با شماره گیری 66097851 و 66097859 درخواست تعمیر خود را ثبت کرده و تعمیرکار متخصص به محل شما اعزام خواهد شد. نکته‌ی مهم این است که این تعمیرکاران با بهره‌گیری از بهترین ابزار و قطعات به راحتی می‌توانند دستگاه شما را بررسی و خرابی را رفع نمایند. در صورتی که مشکل بسیار جدی باشد تعمیرکار با رضایت شما دستگاه را به نمایندگی منتقل می‌کند.

تعمیرات سریع دستگاه

ما می‌دانیم که شما در آشپزخانه خود نیاز به ماکروویو دارید و دوست دارید که تعمیرات هرچه سریعتر انجام شود. به همین دلیل زمان در پروسه‌ی تعمیر بسیار مهم است. به علاوه در صورتی که دستگاه شما دچار خرابی و یا شکستگی سخت‌افزاری خاصی شده باشد می‌تواند به قطعات دیگر نیز آسیب وارد کند. به همین دلیل سرعت در تعمیر برای نمایندگی ما از اهمیت بالایی برخوردار است. در نمایندگی ما با تکنسین و تعمیرکاران ماهر مشکل دستگاه شما بررسی اولیه شده و تعمیرات آغاز می‌شود. پس بدون اتلاف وقت با شماره گیری 66097851 و 66097859 تعمیرات خود را آغاز نمایید.

این را ببینید  مشکلات و خطاهای رایج مایکروویو و راه حل آنها

تعمیرکاران ماهر

همانطور که می‌دانید فقط دانستن نکات فنی نمی‌تواند تعمیرکار را به فردی با تجریه تبدیل کند و به کارگیری تجربه در کنار مهارت می‌تواند اعتبار یک مجموعه را افزایش دهد. به همین دلیل به شما این اطمینان را می‌دهیم که در نمایندگی microwave-service با بهره‌گیری از تیمی متخصص و با تجریه تعمیرات دستگاه شما آغاز می‌شود. تعمیرکاران در مراکز ما در کنار تجربه، از دانش فنی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند تمامی مشکلات دستگاه شما را برطرف نمایند.

به دلیل داشتن اعتماد زیاد ما به دانش و تجربه‌ی تکنسین‌های این مجموعه، گارانتی خدمات و تعمیرات ماکروویو نیز بعد از پایان فرآینده تعمیرات به شما عزیزان ارائه می‌شود. با این ویژگی دیگر نگران خرابی و مشکلات در آینده نبوده و به تعمیرات کامل دستگاه اطمینان داشته باشید.

تعمیرکاران ماهر برای تعمیر ماکروویو
تعمیرکاران ماهر برای تعمیر ماکروویو

رایجترین مشکلات در ماکروویو از نظر تعمیرکاران

همانطور که گفته شد ماکروویو یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در آشپرخانه است که اکثر خانواده‌ها برای گرم شدن غذا از این دستگاه استفاده می‌کنند. پس مانند تمامی دستگاه‌ها دچار خرابی می‌شود. در این قسمت از مقاله به بررسی رایجترین خرابی‌ها از نظر تعمیرکاران خواهیم پرداخت. خرابی و مشکل دستگاه را یافته و سپس برای دریافت مشاوره رایگان با مرکز نمایندگی تعمیر ماکروویو ما تماس بگیرید.

روشن نشدن ماکروویو شما

آسیب به دستگاه می‌تواند ناراحت کننده باشد اما آیا در ابتدا عیب‌یابی اولیه را آغاز کرده‌اید؟ در صورتی که دستگاه شما روشن نمی‌شود ابتدا باید اتصالات و سیم‌های دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. گاهی همین بررسی اولیه و ساده می‌تواند مشکل شما را برطرف سازد. پس ابتدا سیم و پریز فیوز را از لحاظ سالم بودن و صاف بودن سیم دستگاه مورد بررسی قرار دهید. از دیگر دلایل روشن نشدن ماکروویو می توان به خرابی برد اشاره کرد. خرابی در برد ناشی از نوسانات برق است و برای تعمیر آن بهتر است از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر ماکروویو کمک بگیرید تا تعویض قطعه به صورت حرفه‌ای انجام شود.

از دیگر دلایل روشن نشدن دستگاه فشار وارد کردن به آن یا به بیانی ساده‌تر استفاده مداوم بدون مهلت خنک شدن به دستگاه است. این اتفاق در محیط های بزرگتر اتفاق می افتد. می‌توانید برای کاهش فشار و استراحت به دستگاه آن را برای مدتی دستگاه را از برق بکشید.

لازم به ذکر است برای تعمیر هر قطعه از دستگاه باید از فردی حرفه‌ای کمک بگیرید. به نمایندگی microwave-service اعتماد کرده و خرابی هر قطعه از دستگاه را برطرف نمایید. با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در کمترین زمان ممکن تعمیرات ماکروویو را آغاز کنید.

خرابی در سوئیچ درب ماکروویو

در این قسمت از مقاله microwave-service به خرابی قطعه‌ای مهم به نام سوئیچ درب می‌پردازیم. علاوه بر خرابی قفل درب، یک سوئیچ درب شکسته می‌تواند از بسته شدن ماکروویو شما تا آخر جلوگیری کند. به عبارت بهتر خرابی سوئیچ درب می‌تواند باعث عدم بسته شدن درب ماکروویو شما شود. اگر سوئیچ درب شکسته شود، از گرم شدن ماکروویو شما جلوگیری می‌کند. همچنین در ماکروویوهای جدید و بروزتر در صورتی که درب به درستی بسته نشود؛ دستگاه روشن نشده و اجازه‌ی اعمال برنامه را به شما نمی‌دهد. به همین دلیل در صورت خرابی این قطعه باید هرچه سریعتر دستگاه را تعمیر نمایید.

این را ببینید  نصب مایکروویو OTR

نکته ی مهم این است که در صورتی که سوئیچ درب دستگاه به صورت کامل خراب شده است باید آن را تعویض نمایید. پروسه‌ی تعویض می‌تواند بسیار سخت باشد و یکی از نکات مهم در آن استفاده از قطعه ی اصلی و اورجینال است. در این نمایندگی تعمیر ماکروویو با استفاده از ابزار و قطعه اصلی به راحتی تعویض آغاز می‌شود. برای تعویض سوئیچ درب ماکروویو با ما تماس بگیرید.

سوئیچ درب و تعمیر ماکروویو
سوئیچ درب ماکروویو

چرا فیوز حرارتی ماکروویو ناگهان منفجر می‌شود

فیوز حرارتی یکی از مهمترین و پرکارترین قطعات در دستگاه شماست. ماکروویو شما حداقل یک فیوز حرارتی دارد که وظیفه محافظت از اجزای الکتریکی آن را بر عهده دارد. در صورت خرابی به راحتی می‌تواند در عملکرد گرمایشی آن اختلال ایجاد کند. اما چه دلایلی این خرابی را به وجود می‌آورد؟ تهویه نامناسب، نوسانات برق، یا سرمایش نامناسب می‌تواند باعث خرابی فیوز حرارتی شود. اگر فیوز حرارتی منفجر شود، ماکروویو شما گرم نمی‌شود و گرم نشدن غذا دستگاه شما را بی استفاده می‌کند. تنها راه حل این مشکل تعویض قطعه معیوب است.

تعمیر این قطعه به دلیل آسیب زیاد میسّر نیست اما به یاد داشته باشید که برای تعویض نیز، قرار دادن قطعه‌ی اصلی در درب حرف اول را می‌زند. در نمایندگی تعمیر ماکروویو ما به راحتی می‌تواند با اطمینان تعویض قطعه را انجام دهید.

تعمیر ماکروویو
فیوز حرارتی ماکروویو

خرابی و آسیب مگنترون ماکروویو

تابحال به این فکر کرده‌اید در ماکروویو کدام قطعه وظیفه‌ی گرم شدن غذا را برعهده دارد؟ مگنترون حفره‌ای، جزء اصلی ماکروویو شما است که وظیفه پخت غذا را بر عهده دارد. هر گونه آسیب به مگنترون از گرم شدن ماکروویو شما جلوگیری می‌کند.

متأسفانه، شما نمی‌توانید یک مگنترون را تعمیر کنید. هنگامی که خراب شد، برای ادامه استفاده از ماکروویو باید قطعه قدیمی را تعویض کنید. در صورتی که فردی مطمئن را برای تعویض این قطعه پیدا نمی‌کنید از نمایندگی microwave-service کمک بگیرید. در نمایندگی ماکروویو ما با بهره‌گیری از بهترین تعمیرکاران و قطعه‌های اصلی به راحتی تعویض مگنترون شما صورت می‌گیرد.

تعمیرکاران ما بعد از اعزام به محل ابتدا باید مگنترون را با استفاده از مولتی‌متر تست می‌کنید. اگر تداوم داشته باشد، مگنترون شما مشکلی ندارد. با این حال، اگر پیوستگی نداشته باشد، باید قطعه معیوب را جایگزین کنید. بعد از بررسی دستگاه تعمیرات آغاز می‌شود. در صورتی که خرابی دستگاه شما نیاز به ابزار پیچیده‌ای داشته باشد، دستگاه به نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروویو منتقل می‌شود.

خرابی مگنترون ماکروویو
خرابی مگنترون ماکروویو

کار نکردن و خرابی فن خنک کننده

به طور معمول، یک فن خنک کننده در کنار کنترل پنل در ماکروویو قرار دارد. با توجه به نام این قطعه، وظیفه، خنک کردن دستگاه و قطعات داخلی را برعهده دارد و از گرم شدن بیش از حد قطعات داخلی جلوگیری می‌کند. اگر فن خراب شود، ممکن است اجزای الکتریکی دیگر در دستگاه شما داغ شده و از عملکرد صحیح ماکروویو شما جلوگیری کند.

این را ببینید  آموزش تعویض خازن ماکروفر

بنابراین، اگر مشکل گرمایشی دارید، همیشه باید فن خنک کننده را بررسی کنید. ممکن است مجبور شوید آن را با قطعه‌ی سالم  جایگزین کنید.

بعد از بررسی توسط تعمیرکاران میزان خرابی دستگاه شما مشخص شده است و حال تعمیر و تعویض قطعه در محل انجام می‌گیرد. در صورت بروز مشکل جدی‌تر دستگاه به نمایندگی تعمیر ماکروویو منتقل می‌شود.

تعمیر ماکروویو
خرابی فن خنک کننده ماکروویو

در آخر در صورتی که خرابی ماکروویو شما برطرف نشد به راحتی می‌توانید با نمایندگی microwave-service در ارتباط باشید تا دستگاه شما را با ابزار و قطعات اورجینال تعمیر نمایند. در صورتی که نمی‌توانید دستگاه را به تعمیرگاه منتقل کنید می‌توانید از تعمیر در محل ما استفاده کرده و بعد از بررسی کامل دستگاه شما، خرابی را پیدا کنند.

چرا نمایندگی ما را برای تعمیر انتخاب کنید؟

از بهترین تا معمولی‌ترین مدل ماکروویو، ممکن است بعد از مدتی استفاده دچار خرابی شود. در نمایندگی ما با داشتن 10 سال تجربه‌ی تعمیراتی دیگر نیاز به نگرانی نیست. این نمایندگی با بهره‌گیری از بهترین خدمات در زمینه‌ی تعمیراتی بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. رضایت مشتری برای این نمایندگی بسیار مهم است به همین دلیل خدمات تعمیراتی با حساسیتی بالایی انجام می‌گیرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت در نمایندگی ما ضمانت کارهای تعمیراتی است. بعد از هربار تعمیر و یا تعویض قطعه برای جلب اعتماد شما عزیزان، گارانتی کتبی ارائه می‌شود. بعد از تماس با مرکز ما ابتدا مشاوره با شما انجام شده و بررسی اولیه دستگاه صورت می‌گیرد. سپس به صورت رایگان دستگاه شما عیب‌یابی شده و تعمیر دستگاه با توجه به میزان خرابی دستگاه شما مورد بررسی قرار میگیرد. بعد از فرآیند تعمیر، دستگاه مورد تست قرارگرفته و در صورت اطمینان از رفع کامل خرابی مورد نظر، ضمانت نامه ارائه شده و شما دستگاه را دریافت می‌کنید.

به همین دلیل بدون داشتن هیچ نگرانی به راحتی می‌توانید تعمیر و تعویض را آغاز کرده و دوباره عملکرد دستگاه را به حالت سابق بازگردانید.

راه ارتباطی با نمایندگی تعمیر ماکروویو

در صورتی که خرابی دستگاه را مشاهده کردید حال با ما تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر ماکروویو شعبه‌های متعددی در تهران دارد که خدمت رسانی به شما عزیزان را آسان کرده است. شماره تماس به صورت زیر است:

شعبه مرکزی: 66097851

مرکز تعمیرات: 66097859

شعبه شرق: 77978135

شعبه هفت تیز: 88836102

شعبه جنوب: 55300568

شعبه غرب: 44153186

شعبه شمال: 26721443

شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

برای دسترسی به نمایندگی مرکزی ما به آدرس خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18 مراجعه نمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =