دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مشکلات متداول در گریل ماکروویو

ماکروویوها اصولا جزوه مهمی از وسایل الکترونیکی می باشند به این صورت که امروزه در بیشتر اشپرخانه ها این وسیله دیده می شود. بعد از خرید ماکروویو ممکن است هنگام شروع کار با این وسیله دچار مشکل شوید و یا بعد از مدتی این وسیله عمکلرد طبیعی خود را از دست بدهد و به این صورت باید به راحتی این مشکل را رفع نمایید. اصولا مشکلات اولیه در رابطه با ماکروویو بسیار متنوع و زیاد است. در این مقاله در رابطه با مشکلات متداول در گریل ماکروویو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

گریل کردن

فناوری جدیدی می باشد که با وجود این فناوری شما به راحتی می توانید انواع غذا ها را به صورت برشته پخت نمایید. این فناوری در بیشتر ماکروویو ها دیده می شود و به راحتی با زدن دکمه ی گریل می توانید انواع پیتزا ها و لازانیا ها و … را بدون نگران و به طور کامل پخت نمایید. اما در بعضی موارد ممکن است بر اثر شرایطی گریل به صورت قبل عمل نکند درادامه در رابطه با دلیل این موضوع نکاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ویژگی های ماکروویو  MG14H3020CM/AAسامسونگ

روشن نشدن گریل ماکروویو

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که بعد از انتخاب گزینه ی گریل، عملیات گریل اغاز نشود. قطعه ی که وظیفه ی گریل غذا را بر عهده دارد روی سقف دستگاه واقع شده است و در هنگام روشن شدن به رنگ قرمز در می آید. اگر المنت گریل بعد از روشن شدن به رنگ قرمز در آمد دستگاه سالم است در غیر این صور بهتر است از تعمیر کاران با تجربه کمک بگیرید.

این را ببینید  دلایل خاموشی ناگهانی ماکروفر

تفاوت گریل در ماکروویو و سولاردام

اصولا گریل مواد غذایی در سولاردام و ماکروویو با یکدیگر متفاوت است. تفاوت این دو به صورت زیر می باشد.

گریل در ماکروویو فقط یک حالت دارد و بعد از روشن شدن ان المنت به رنگ قرمز در می آید.

در سولاردام گریل دارای 3 حالت متفاوت می باشد. نوع اول و نوع دوم و نوع سوم.

تفاوت این دو به این صورت است که در سولاردام گریل با 3 نوع گرما غذا را گریل می کند اما در ماکروویو فقط یک نوع گریل وجود دارد.

خارج شدن هوای گرما ناشی از گریل

همانطور که گفته شد برای پخت غذا از طریق گریل کردن گرمای بسیار زیادی در زمان بسیار کم تولید می شود. این گرما باید هر چه سریع تر از ماکروویو خارج شود. به همین دلیل فن ها در هنگام کار روشن شده و هوای گرم را از قسمت پشتی و زیری دستگاه خارج می کنند. در اثر خروج هوای گرم از زیر دستگاه ممکن است بدنه ی دستگاه اندکی گرم باشد که این امری بسیار طبیعی است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =