دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

یک راهنمای دقیق در مورد نصب مایکروویو OTR

اصطلاح ماکروویو در محدوده به مجموعه ای گفته می شود که در آن اجاق گاز شما روی قسمت بالایی گاز قرار گرفته باشد. مردم این تنظیم را به دلیل راحتی استفاده و به امید نگاه بهتر ترجیح می دهند. دریچه روی دیوار قرار دارد و هنگامی که در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید می توانید چیدمان را انجام دهید. این نوع مایکروویو متفاوت از مایکروویو است که مردم به طور کلی روی میز کار می کنند. آنها به طور خاص برای نصب بالای بالای گاز به منافذ داخلی ساخته شده اند تا بخارهای خروجی از اجاق گاز را منحرف کنند. برای این منظور شما به کابینتی احتیاج دارید که بتواند مایکروویو را خاموش کند. این کابینت به عنوان پایه پشتیبانی از مایکروویو با برد بیش از حد کار خواهد کرد و سیم ها را در خود جای می دهد و حاوی بخشی از تخلیه است.

اگر انتظار مهارت در کار را دارید، مراحل نصب به دست حرفه ای نیاز دارد. آویزان شدن مایکروویو از دیوار و کابینت حدود دو ساعت طول خواهد کشید. در صورت نیاز به تهویه و سیم کشی ممکن است بیشتر طول بکشد.

نصب کابینت مایکروویو

ابتدا باید یک کابینت مایکروویو بیش از حد مجاز نصب کنید. برای این کار، شما به چند مورد اساسی از جمله پیچ گوشتی، نوار اندازه گیری، اره گچ بری، سیم برش، انبر سوزن بینی، استریپر، مایکروویو بیش از حد مجاز، کابل، دریچه و غیره نیاز دارید.

نصب دریچه

با نصب دریچه شروع کنید و آن را با تخته گچ یا تخته گچ بپوشانید. با استفاده از اره گچ بری از دیوار خشک برش دهید.

این را ببینید  ویژگی های ماکروویو MH8265DIS ال جی

نصب خروجی

از آنجا که مایکروویو بیش از حد از کابینت آویزان خواهد شد، برای عبور بخارات گاز به خروجی به داخل کابینت احتیاج دارید.

قرار دادن فن

هنگام نصب مایکروویو با دامنه بیشتر، کانال دهی هوا در مسیر درست مهم است. از طریق دیوار یا سقف خارج می شود. در بعضی از مایکروویو ها برای نصب هوا باید فن نصب کنید.

تنظیم صفحه نصب

یک صفحه نصب باید به دیوار متصل شود و توسط پیچ و مهره هایی پشتیبانی می شود که از پایین کابینت به بالای مایکروویو عبور می کنند.

الگوی نصب نوار

اکثر اجاق های مایکروویو با دامنه بیشتر دارای الگویی برای نصب در بسته بندی هستند. شما باید با سوراخ کردن بر اساس جهت الگو را به دیوار تنظیم کنید. اگر در بسته موجود نیست، با یک متخصص تماس بگیرید یا دستورالعمل های سازنده را برای سوراخ کردن سوراخ های نصب دنبال کنید.

اتصال صفحه نصب

صفحه نصب را به دیوار وصل کنید. روش صحیح این کار برای فهمیدن محل افتادن گل میخ و طرح صفحه است. لازم است حداقل از یک گل میخ مطلع شوید، در غیر این صورت می توانید از پیچ و مهره های سنگین تر در جاهای دیگر استفاده کنید. کل وزن مایکروویو بیش از حد مجاز به صفحه نصب فلزی می رسد.

آویز مایکروویو

در را ببندید و کسی را راهنمایی کنید که به شما کمک کند مایکروویو را روی صفحه نصب آویزان کنید، اگر همه کارها را خودتان انجام می دهید. سیم را در بالای مایکروویو قرار داده و از سوراخی که به کابینت های بالایی می رود آن را به سمت بالا فشار دهید.

این را ببینید  ویژگی های ماکروویو MH8265CIS ال جی

مایکروویو را پیچ کنید

طبق دستورالعمل های سازنده، مایکروویو بیش از حد را به کابینت پیچ کنید و آن را وصل کنید. بسته نصب مایکروویو شما دارای پیچ های خاصی است که باید آنها را در جای خود محکم کنید. یک آچار بگیرید تا در کابینت بالایی محکم شوند.

یافتن گل میخ ها

برای قرار دادن مایکروویو باید گل میخ ها و نه تخته والوار را دریابید. گل میخ در مقایسه با تخته زمینه ایمن تر است. برای یافتن راحت گل میخ ها از کمک یاب گل میخ الکترونیکی استفاده کنید.

استفاده از الگوی کاغذ

برای نصب مایکروویو بیش از حد مجاز، به دو الگوی کاغذی نیاز خواهید بود. یکی باید روی دیوار و دیگری برای کابینت بالایی قرار گیرد. با کمک نوار نقاب، الگوی دیوار را به دیوار وصل کنید. با این حال، کار شما هنوز انجام نشده است. الگویی که در کابینت بالایی قرار داده اید، محل دقیق سوراخکاری برای تنظیم سیم های برق و تخلیه را به شما نشان می دهد.

نتیجه

هیچ کس وابستگی را در زندگی دوست ندارد. همانطور که در بالا ذکر کردیم می توانید با کمک چند ابزار در نصب این نوع مایکروویو تلاش کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 4 =