دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اجاق مایکروویو امروزه یک وسیله آشپزخانه ضروری است که به شما کمک می کند غذا را گرم کرده و غذاهای خاصی را با روشی سریعتر بپزید. شما باید بدانید که چگونه از اجاق مایکروویو به روش صحیح استفاده کنید و جنبه ایمنی را در نظر داشته باشید. هنگامی که غذای خود را در مایکروویو گرم می کنید در مقایسه با مدت زمان گرم شدن در اجاق گاز سنتی در وقت شما صرفه جویی می شود. اگر در خانه اجاق مایکروویو دارید، باید بدانید که انجام پخت و پز چقدر خوب و راحت است. به راحتی می توانید بهینه کردن مایکرووفر lg انجام دهید.

مراحل بهینه کردن مایکرووفر lg

برای بهینه کردن مایکرووفر lg شما می توانید چند پخت و پز را انجام دهید. با انجام چندین کار از جمله خورشت تا بو دادن، آشپزخانه شما را تکمیل می کند. با لمس یک دکمه، شما می توانید بسیاری از کارها، از بو دادن تا پخت را انجام دهید، به همین دلیل است که باید بدانید چگونه از مایکروویو LG استفاده کنید تا آن را برای غذاهای مختلفی که می توانید در خانه لذت ببرید، بهینه کنید.

در زیر برخی از چیزهایی که می توانید با اجاق مایکروویو LG بپزید آورده شده است.

بهینه کردن مایکرووفر lg

رژیم سرخ کردن

برای بهینه کردن مایکرووفر lg اگر می خواهید رژیم غذایی سالم داشته باشید، این اجاق مایکروویو LG یک انتخاب ایده آل است. هر چیزی که در این اجاق سرخ کنید بسیار خوشمزه می شود و حاوی چربی نیست. این اجاق مایکروویو دارای ویژگی Diet Fry است که به شما امکان می دهد ظروف را با روغن کمتری تهیه کنید که برای سلامتی شما مضر نیست. شما می توانید بدون نگرانی در مورد سلامتی قلب خود، به راحتی از چیپس، سمبوسه، پاکورا مورد علاقه خود استفاده کنید.

این را ببینید  علت اصلی تعویض ماکروفر

سبد روتی هند

شما نگران ساختن روتیس نباشید که یک کار زمانبر است. این اجاق مایکروویو ال جی شما را قادر می سازد تا 12 نوع مختلف روتیس عجیب و غریب هند را در کمترین زمان تهیه کنید. چه نوع روتی می خواهید چه روتی کره باشد، چه Naans های خوشمزه، Lachcha Paranthas، Tandoori Rotis، Missi Rotis اکنون در دسترس شما هستند. عادت غذا خوردن در خانه به طور مکرر در شما ایجاد می شود.

قی

اگر می خواهید به سرعت چای خانگی بهداشتی را بچشید، این اجاق مایکروویو LG را بخرید. ممکن است گیشی که در بازار پیدا می کنید بهداشتی نباشد زیرا نمی دانید آنها در چه شرایطی آماده شده اند. نکته خوب در مورد ساختن گاز در این اجاق مایکروویو این است که بر خلاف غزه موجود در بازار هیچ بو ایجاد نمی کند. فقط 12 دقیقه طول می کشد تا با این اجاق گاز غنی شود.

بخوانید: ظروف پلاستیکی مایکروویو

شیر پاستوریزه

برای بهینه کردن مایکرووفر lg اگر فرد شلوغی هستید و وقت جوشاندن شیر را ندارید، این اجاق مایکروویو LG را تهیه کنید که گزینه تهیه شیر پاستوریزه را به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید شیر پاستوریزه بدون دردسر داشته باشید که کیفیت غذایی این اجاق مایکروویو را حفظ کند. این امر باعث می شود که شیر پاستوریزه پیمانکاری بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. فاقد باکتری است.

روتیسری موتوری

اجاق مایکروویو ال جی شما با این ویژگی همراه است، شما می توانید Bar-be-que را در خانه برگزار کنید بدون اینکه با آن سرویس دهنده هایی که هزینه بسیار بالایی دارند تماس بگیرید. دارای قابلیت چرخش 360 درجه است و همه موارد را به طور مساوی طبخ می کند. شما می توانید تیکای مرغ ترد و خوشمزه، تیکا پنیر، تیکا گوشت گوسفندی در خانه خود داشته باشید، به خصوص یک گزینه ایده آل برای این فصل زمستان. نیازی به بررسی مراحل پخت و پز نیست، فقط کافیست دکمه را بگذارید و بگذارید تا بپزد. این اجاق مایکروویو کیفیت برشته شدن یکنواختی را ارائه می دهد.

این را ببینید  6 مشکل متداول تعمیر مایکروویو

حفره فولاد ضد زنگ

این اجاق مایکروویو LG دارای ساختاری از جنس استنلس استیل است که بازتاب واضح و ظرفیت گرمایش یکنواخت را ارائه می دهد. دوام زیادی دارد و از خوردگی سازه پس از سالها استفاده مداوم جلوگیری می کند.

پنیر / کشک

اگر این اجاق مایکروویو LG را در خانه دارید دیگر نیازی به خرید پنیر یا کشک از بازار ندارید. پنیر نرم و خوشمزه و بدون مواد شیمیایی که می توانید با این اجاق مایکروویو درست کنید. اگر به دنبال پنیر خوشمزه و خالص هستید، این گزینه خوبی است.

منوی خودکار

برای بهینه کردن مایکرووفر lg این اجاق مایکروویو LG منوی خودکار را به شما پیشنهاد می دهد. می توانید با پختن غذاهای مختلف روزانه، نزدیکان و عزیزان خود را غافلگیر کنید. با فشار یک دکمه، غذای مورد علاقه شما آماده است. این شامل منوهایی برای پختن غذای خاص با مقدار زمان و دما لازم است. شما باید زمان پخت را از قبل تعیین کنید و به طور خودکار هنگام اتمام غذا به شما هشدار می دهد.

کتاب دستور العمل

برای بهینه کردن مایکرووفر lg شما می توانید بسیاری از دستور العمل ها را با این کتاب دستورالعمل با اجاق مایکروویو LG خود امتحان کنید. تمام مواد تشکیل دهنده و راهنمایی در آنجا نوشته شده است. همه اینها به آزمایش و صبر شما نیاز دارد. با تمام راهنمایی های لازم، می توانید غذاهای عجیب و غریب مورد نظر برای پخت را انتخاب کرده و مواد اولیه را تهیه کرده و دکمه شروع را فشار دهید. غذای شما آماده است.

این را ببینید  6 مشکل مایکروویو

نتیجه

مهمتر از همه، تمیز کردن چیزی است که به اجاق گاز شما دوام بیشتری می بخشد. اجاق مایکروویو LG باید پس از پایان پخت و پز مرتبا تمیز شود. همیشه آن را روی یک سطح صاف نگه دارید و نباید هنگام استفاده از آن لرزید. تخته آشپزخانه یا میز جامد چوبی شما مکان بهتری برای نگهداری اجاق مایکروویو است. آن را از بنزین دور نگه دارید. بگذارید خوب تهویه شود. بررسی کنید که دریچه های مایکروویو در یک طرف قرار دارند تا اطمینان حاصل کنید که مانعی برای هر چیزی ندارند.

همانطور که می بینید از اجاق مایکروویو فقط برای گرم کردن غذا استفاده نمی شود، می توانید چندین ظرف را در آن بپزید. اگر می دانید که چگونه از اجاق مایکروویو ال جی به روش صحیح استفاده کنید، این امر عملکرد این دستگاه را برای سالهای طولانی تضمین می کند و می توانید هر روز ظروف آب دهان بخورید.

اگر مایکروویو شما مشکلی ایجاد کرد، لطفاً برای تعمیر فوری با ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: نحوه کار مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =