دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اجاق های مایکروویو خیلی نزدیک به اجاق گاز ممکن است آسیب ببینند.

وقتی من برای مشتری یک بازرسی در خانه انجام می دهم ، اغلب اجاق مایکروویو را روی بالای اجاق گاز می بینم و خیلی وقت ها خیلی نزدیک است. به تصویر بالا مراجعه کنید – این فاصله حدود 1 تا 1ونیم سانتی متر است و خیلی نزدیک است!

فاصله ی مناسب

ما در مورد این تحقیق کرده ایم و دریافتیم بسیاری از تولیدکنندگان حداقل 18 اینچ فاصله بالای سطح اجاق گاز توصیه می کنند ، با این حال سایر تولیدکنندگان ابعاد دیگری را توصیه می کنند که کمتر باشد. ما حداقل 18 اینچ بالاتر از هر اجاق گاز و در صورت امکان بیشتر خواهم بود.

اگر از قابلمه های بزرگ برای پخت و پز چیزهایی مانند ماکارونی استفاده می کنید ، و مقدار زیادی بخار داغ در حال برخاستن است ، اگر اجاق مایکروویو درست بالای این قابلمه باشد می توانید به آن آسیب برسانید.

اغلب خانه های بازسازی شده ای را مشاهده می کنیم که کار آنها ضعیف انجام شده است ، و همچنین وضعیت اجاق های شل ، ماشین ظرفشویی شل / نصب نشده ، شیلنگ های فاضلاب ماشین ظرفشویی پیچ خورده ، ماشین لباسشویی و خشک کن های بدون سطح ، شیلنگ های آب واشر ترک خورده و آسیب دیده ، و نشت خطوط مسی برای تولید کنندگان مواد یخ ساز پشت یخچال نشت کوچک cn مشکلات بزرگی ایجاد می کند.

این موارد تا زمانی که یک شلنگ یا لوله پیچ خورده شکسته نشود و شما در سراسر کف آشپزخانه و زیرزمین آب داشته باشید ، مسئله بزرگی نیست و یا به ماشین ظرفشویی می آیید که به دلیل نصب نامناسب ، کف شما را صابون کرده است.

این را ببینید  تعمیرات مایکروفر برای نچرخیدن سینی

ما اجاق های مایکروویو آسیب دیده را نیز دیده ایم – به دلیل پخت و پز نزدیک به پایین آن. بعضی اوقات به دلیل کابینتی است که خیلی کم نصب شده است ، یا به دلیل بازسازی برنامه ریزی نشده کم نصب شده است.

توصیه های تولید کنندگان در مورد نصب اجاق مایکروویو را دنبال کنید و کار را توسط یک پیمانکار واجد شرایط و معتبر انجام دهید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =