دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ویژگی های ماکروویو MS2042DB ال جی

شرکت ال جی جزوه بهترین شرکت هایی مطرح دنیا است که در زمینه ی ساخت لوازم خانگی مهارت زیادی را کسب کرده است. یکی از لوازم خانگی های بسیار با کیفیت این برند ماکروویو ها هستند. از لحاظ ظرافت و سخت افزار، این ماکروویو بسیار کار آمد بوده است. ماکروویو MS2042DB ال جی یکی از ماکروویو های زیبایی است که توسط این شرکت ساخته شده است. در این مقاله در رابطه با این برند از ماکروویو و ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

فناوری I-wave

این ماکروویو برای پخت غذاهای شما از چندین فناوری استفاده می کند تا بتواند غذای با کیفیتی را به شما ارائه دهد. یکی از این فناوری ها I-wave می باشد.

ویژگی های ماکروویو  MC12J8035CT/AAسامسونگ

فناوری موج  LGبا استفاده از یک طراحی داخلی Echo Reflection Design برای یخ زدایی و گرمایش یکنواخت قرار داده شده است.

پوشش EasyClean

یکی از فناوری های مهم در این ماکروویو پوشش مقاوم در برابر گریس باعث می شود. اما دلیل این پوشش مقاوم چیست؟ اصولا مسئله ی تمیزی و پاکیزگی برای خانواده های ایرانی بسیار مهم است به هم دلیل تمیزی داخل ماکروویو نیز به طبع مهم می باشد. با وجود این فناوری مفید و پیچیده تمیز کردن داخل ماکروویو بسیار سریع و آسان انجام می شود و به راحتی با استفاده از دستمال مرطوب به راحتی می توانید داخل ماکروویو را تمیز نمایید.

طراحی حفره گرد

علاوه بر جنس مخزن داخلی طراحی نیز مسئله ی مهمی می باشد. به گونه ای که اگر گوشه های مخزن زاویه دار یا به بیان دیگر تیز باشد تمیز کردن داخل ماکروویو ممکن است کمی سخت باشد. در ماکروویو ال جی مخزن داخل زاویه دار نبوده و منحنی منحصر به فرد در گوشه های ماکروویو باعث تمیز کردن سریع و آسان ماکروویو می شود. این امر باعث می شود تا تمیزی داخل ماکروویو به راحتی انجام شود.

این را ببینید  اثرات منفی مایکروفر

طراحی REFLECTION ECHO

از دیگر فناوری های به کار رفته در این ماکروویو REFLECTION ECHO می باشد. با وجود این فناوری جهت موج و گرما هوشمندانه بوده است و پخت غذا بسیار با کیفیت انجام می شود. جهت امواج همه جانبه بوده و غذا پخت کامل خود را داشته باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =