دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهنمای استفاده از مایکروویو. مایکروویوها برای مدتی طولانی یک وسیله مدرن بوده اند. اما مایکروویو سامسونگ شما با تمام ویژگی‌های خاص خود، مانند سنسور کوک، کارها را آسان‌تر می‌کند. مواد غذایی خود را در مایکروویو قرار دهید و محاسبات را به مایکروویو خود بسپارید. بعد از یک روز کاری طولانی، بالاخره می توانید آرامش داشته باشید.

راهنمای استفاده از مایکروویو

استفاده از یخ زدایی خودکار در راهنمای استفاده از مایکروویو

چرخه یخ زدایی بهترین روش یخ زدایی را برای غذاهای منجمد در اختیار شما قرار می دهد. مایکروویو به طور خودکار زمان یخ زدایی را با توجه به وزنی که وارد می کنید تنظیم می کند. همچنین می توانید برای اطلاع از نکات یخ زدایی به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید.

غذای خود را روی میز گردان بگذارید و در را ببندید. با فشار دادن یک یا چند بار دکمه یخ زدایی خودکار، نوع غذایی را که در حال یخ زدایی هستید انتخاب کنید. دفترچه راهنمای کاربر شما نموداری از چند بار فشار دادن دکمه برای انواع مختلف غذا دارد.

سپس با فشار دادن دکمه های Number وزن غذا را تنظیم کنید. به عنوان مثال، برای تنظیم 1.5 پوند، 1 را فشار دهید و سپس 5 را فشار دهید. سپس، START را فشار دهید تا یخ زدایی شروع شود.

یخ زدایی خودکار

مایکروویو در نیمه راه یخ زدایی بوق می زند تا به شما یادآوری کند که غذا را برگردانید، اما متوقف نمی شود و منتظر شما نمی ماند، بنابراین مطمئن شوید که آن را مکث کرده و غذا را برگردانید. سپس، START را فشار دهید تا یخ زدایی تمام شود.

توجه: می توانید یک بار STOP/CLEAR را برای مکث و دو بار برای لغو فشار دهید.

استفاده از طبخ خودکار

تا به حال فکر کرده اید که چه مدت باید چیزی را در مایکروویو قرار دهید؟ از بیرون آمدن غذا خیلی گرم یا سرد خسته شده اید؟ آشپزی خودکار این فکر را به ذهن متبادر می کند: فقط به مایکروویو خود بگویید چه چیزی می پزید (و چه مقدار) و از قبل برای تنظیماتی که باید استفاده کنید برنامه ریزی شده است.

این را ببینید  6 کاربرد برتر مایکروفر

طبخ خودکار

کتابچه راهنمای کاربر شما گزینه‌های دقیق مدل شما را به تفکیک می‌دهد، اما فرآیند اصلی استفاده از این ویژگی یکسان است:

غذای خود را روی صفحه گردان قرار دهید، در را ببندید و سپس Auto Cook را فشار دهید.

از دکمه های بالا/پایین یا دکمه های عددی برای انتخاب عددی که با دسته مورد نظر شما مطابقت دارد (مانند گرم کردن، پختن و غیره) استفاده کنید.

OK را فشار دهید و سپس عددی را انتخاب کنید که با نوع غذایی که می‌پزید (مانند پاستا، نوشیدنی و غیره) مطابقت دارد.

پس از انتخاب غذا، در صورت عدم نیاز به تنظیم مقدار، START را فشار دهید. اگر نیاز به تنظیم مقدار دارید، پس از انتخاب دسته و نوع غذا، OK را فشار دهید. مقدار غذا را وارد کرده و سپس START را فشار دهید.

مایکروویو به طور خودکار از زمان و تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده استفاده می کند.

استفاده از پخت سنسور در راهنمای استفاده از مایکروویو

Sensor Cook با تشخیص اینکه چه زمانی پخت غذای شما تمام شده است، فناوری مایکروویو را یک قدم جلوتر می برد. این کار را با اندازه گیری میزان رطوبت آزاد شده توسط غذا انجام می دهد.

راهنمای استفاده از مایکروویو

گزینه های موجود بسته به مدل متفاوت خواهد بود. می توانید دفترچه راهنمای کاربر خود را برای جزئیات بررسی کنید.

غذای خود را روی میز گردان بگذارید و در را ببندید.

سپس، دسته مورد نظر خود را با فشار دادن دکمه مربوطه انتخاب کنید: پاپ کورن، سیب زمینی، پیتزا، سبزیجات، نوشیدنی، یا گرم کردن مجدد.

در صورت نیاز، دکمه انتخاب شده را دوباره فشار دهید یا دکمه های شماره را برای انتخاب یک برنامه خاص (مثلاً شام منجمد) فشار دهید و سپس START را فشار دهید.

این را ببینید  نحوه رفع کد خطای C-10 ماکروویو سامسونگ

همانطور که گفتیم، زمان پخت و درجه حرارت به طور خودکار طبق دستور پخت انتخاب شده تنظیم می شود. وقتی مایکروویو تشخیص داد که غذا تمام شده است، متوقف می شود و 4 بار بوق می زند.

استفاده از Speed ​​Cook

منوی Speed ​​Cook از برنامه های پخت از پیش تعیین شده استفاده می کند تا به شما کمک کند غذاها را سریعتر بپزید. شما نیازی به تنظیم زمان پخت یا سطح قدرت ندارید. فقط نوع غذا و مقدار آن را انتخاب کنید.

استفاده از اسپید کوک

می توانید برای شماره مربوطه به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید. اعداد و گزینه ها بر اساس مدل متفاوت خواهد بود.

غذای خود را روی میز گردان قرار دهید، در را ببندید و سپس Speed ​​Cook را فشار دهید.

از دکمه‌های بالا/پایین یا دکمه‌های عددی برای انتخاب تعداد مربوط به دسته (به عنوان مثال صبحانه، غذاهای دریایی و غیره) استفاده کنید.

OK را فشار دهید و سپس عددی را انتخاب کنید که با نوع غذایی که می‌پزید (مانند میگو، ماهی آزاد و غیره) مطابقت دارد.

پس از انتخاب غذا، در صورت عدم نیاز به تنظیم مقدار، START را فشار دهید.

اگر نیاز به تنظیم مقدار دارید، پس از انتخاب دسته و نوع غذا، OK را فشار دهید. مقدار غذا را وارد کرده و سپس دکمه START را فشار دهید.

مایکروویو به طور خودکار از زمان و تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده استفاده می کند.

استفاده از حالت های سرخ کردنی

همچنین می توانید با استفاده از عملکردهای مختلف سرخ کردن، غذاها را در مایکروویو سرخ کنید! به عنوان مثال، سرخ کردنی گریل و سرخ کردنی اسلیم به شما کمک می کند تا غذاهای ترد را بدون استفاده از روغن های سنگین بپزید، و مایکروویو + گریل به طور یکنواخت غذاهای شما را برای ترد شدن کامل، قهوه ای می کند.

این را ببینید  جایگزینی مگنترون مایکروویو

حالت های سرخ کردنی

آشپز به زمان دلخواه

این عملکرد کلاسیک مایکروویو است. فقط غذای خود را در مایکروویو قرار دهید و زمان پخت دلخواه خود را وارد کنید.

راهنمای استفاده از مایکروویو

غذای خود را روی میز گردان بگذارید و در را ببندید.

سپس، از دکمه های شماره برای تنظیم زمان پخت (حداکثر: 99 دقیقه، 99 ثانیه) استفاده کنید. به عنوان مثال، برای تنظیم زمان روی 10 دقیقه، 1 و 0 را برای دقیقه و 0 و 0 را برای ثانیه (10:00) فشار دهید.

برای شروع پختن غذا، START را فشار دهید. وقتی پخت کامل شد، مایکروویو 4 بار بوق می‌زند.

تنظیم سطوح قدرت

اکثر مایکروویوها دارای یک عملکرد سطح قدرت هستند که به شما امکان می دهد مقدار انرژی مصرف شده برای پختن یا گرم کردن مجدد غذا را افزایش یا کاهش دهید. به طور پیش فرض، مایکروویو به طور خودکار در حالت انفجار کامل کار می کند، زیرا این رایج ترین روش پخت و پز است. اما اگر می خواهید مایکروویو را با سرعت کمتر از انفجار کامل کار کنید، اکنون می توانید.

برای تنظیم سطح توان، ابتدا دکمه Power Level را لمس کنید، سپس دکمه (های) عددی مطابق با سطح مورد نظر را لمس کنید. به عنوان مثال، 20 را برای PL:20 یا تابع Defrost وارد کنید. سپس می توانید زمان پخت را تنظیم کنید و مایکروویو را مانند معمول روشن کنید. پس از یک عملیات پخت، سطح توان دوباره به حداکثر بازنشانی می شود.

تنظیم سطوح قدرت ماکروفر

سطوح قدرتی که می توانید انتخاب کنید در زیر آمده است:

  • PL:0: بو زدایی
  • PL:10: گرم
  • PL:20: یخ زدایی
  • PL:30: کم
  • PL:40: متوسط ​​کم
  • PL:50: متوسط
  • PL:60: بجوشانید
  • PL:70: متوسط ​​بالا
  • PL:80: دوباره گرم کنید
  • PL:90: تفت دهید
  • PL:100، یا PL:Hi: بالا

پیشنهاد مطالعه: دلایل و راه حل کار نکردن دکمه مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =