دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رفع مشکلات رایج ماکروفر . همه ما اجاق مایکروویو خود را دوست داریم. در واقع، هیچ آشپزخانه مدرنی بدون این وسیله برای پخت و گرم کردن غذاها کامل نیست. به زبان ساده، با اجاق‌های مایکروویو راحتی که ارائه می‌دهند، نمی‌توانیم زندگی خود را زمانی که اجاق مایکروویو کار نمی‌کند تصور کنیم. با ما همراه باشید تا این مشکل را برطرف نمایید.

رفع مشکلات رایج ماکروفر

مایکروویو گرم کننده نیست

در رفع مشکلات رایج ماکروفر ، این دستگاه دارای اجزای گرمایشی به نام دیود و مگنترون است که گرما را به غذا ساطع می کند. وقتی که بسوزد، غذای شما گرم نمی شود و بنابراین باید با یک غذای جدید جایگزین شود تا فر شما یک بار دیگر روشن شود.

مایکروویو در اواسط آشپزی متوقف می شود

وقتی مایکروویو شما در وسط پخت و پز خاموش می شود، احتمالاً مشکل از تابلو برق است. اتصال بد سیم‌کشی گرم می‌شود و باعث قطع شدن فیوز می‌شود و سپس برق را قطع می‌کند.

علاوه بر این، مایکروویوها به فضای مناسبی برای تهویه نیاز دارند. قرار دادن آنها در یک فضای تنگ ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد آنها شود و در اواسط پخت خاموش شوند تا دوباره خنک شوند.

از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات ماکروفر بهره‌مند شوید.

مقالات بیشتر: علت وجود جرقه در مایکروویو

صفحه مایکروویو در حال چرخش نیست

در رفع مشکلات رایج ماکروفر ، موتور آسیب دیده در زیر صفحه محتمل ترین عاملی است که صفحه مایکروویو شما آنطور که باید نمی چرخد. این می تواند به راحتی توسط برقکار شما جایگزین شود. در صورتی که مشکلی با موتور نباشد، نکته بعدی که باید به آن توجه کنید تابلو برق است. احتیاط! خودتان این را امتحان نکنید یک برقکار مجاز بگیرید آن را برای شما بررسی کند.

این را ببینید  تعمیر ماکروفر و گریل

مایکروویو جرقه ای

آیا به نظر می رسد که مایکروویو شما از آتش بازی لذت می برد؟ خب احتمالاً این فقط نشانه دیگری است که فر شما مشکل دارد. کنده شدن رنگ از دیوارهای داخلی یکی از شایع ترین دلایل این امر است، زیرا امواج مایکروویو به جای انعکاس از سطح صاف، شروع به جذب و ایجاد جرقه می کنند. همچنین قابل بررسی است که پشتیبانی از رک برای هر گونه آسیب و در نهایت به دنبال سوختن دیود باشید.

بدون نور در داخل

همه ما دوست داریم هر از چند گاهی که غذایمان در داخل مایکروویو پخته می شود، نگاهی بیاندازیم. اما وقتی چراغ های مایکروویو کار نمی کنند، احساس می کنید چشم بسته شده اید. این می تواند به دلیل لامپ ذوب شده، سوکت معیوب یا سیم کشی بد باشد. در صورتی که همه موارد فوق در وضعیت خوبی قرار دارند، در مرحله بعد باید تابلو را بررسی کنید تا ببینید آیا حتی برق را به لامپ می فرستد یا خیر.

نتیجه

این لیست جامعی از مشکلاتی نیست که ممکن است با مایکروویو شما اتفاق بیفتد، بلکه برخی از رایج ترین مشکلاتی است که مشتریان ما اغلب با آن مواجه هستند و برای کمک با تعمیرگاه تماس می گیرند.

صدای مایکروویو My Over the Furn

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =