دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

دلایل اصلی عدم چرخش صفحه مایکروویو

مایکروویو یکی از وسایل آشپزخانه است که به صورت روزمره و بیش از یک بار به آن نیاز داریم. به همین دلیل مهم است که شما همیشه آن را در شرایط عالی نگه دارید. برای این امر، نگه داشتن و همیشه سرویس دهی مناسب برای شما حیاتی است. اما با وجود این، هر چند وقت یکبار می تواند با مشکلات خاصی روبرو شود و یکی از این موارد عدم چرخش صفحه شیشه ای مایکروویو است. دلایل زیادی می تواند داشته باشد و برخی از متداول ترین دلایل عدم چرخش صفحه مایکروویو به شرح زیر ذکر شده است:

  1. موتور درایو شکسته

اولین و متداول ترین دلیل عدم چرخش صفحه مایکروویو، موتور درایو شکسته است. در بیشتر مایکروویو ها یک صفحه گرد شیشه ای گرد وجود دارد که دارای یک اتصال دهنده موتور و یک راهنمای غلتکی است که سینی را چرخانده است. این موتور درایو در برخی موارد ممکن است خراب شود. برای دسترسی به آن، پس از جدا کردن مایکروویو، پانل پایین را جدا کنید. اگر موتور مقداری صدا می دهد یا نمی چرخد​​، این بدان معنی است که ممکن است لازم باشد آن را تعویض کنید. برای این منظور، ممکن است لازم باشد با یک تکنسین یا متخصص تماس بگیرید.

در اینجا چند موتور دوار وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید:

  1. بخش اصلی موتور چرخش مایکروفر (OEM) سامسونگ DE31-10172C
  2. اجاق مایکروویو موتور سنکرون جایگزین پاناسونیک
  3. موتور گردان مایکروویو برای GE
  4. مشکل با اتصال دهنده

یکی دیگر از دلایل احتمالی عدم چرخش صفحه مایکروویو می تواند مسئله اتصال دهنده باشد. برای بررسی اینکه آیا اتصال دهنده آسیب دیده است، باید سینی و راهنمای غلتک را بردارید. سپس برای دسترسی به اتصال دهنده، پوشش زیرین را بردارید. کوپلر معمولاً جدا می شود و به شکل سه طرفه است. شما باید دهانه اتصال را که در شافت موتور قرار دارد بررسی کنید. ببینید آیا ترک یا علائم دیگری از آسیب یا ساییدگی وجود دارد.

این را ببینید  مراحل آزمایش صفحه کنترل در 4 مرحله

در اینجا برخی از اتصال دهنده های گردان موجود در اینترنت وجود دارد: –

  1. کوپلینگ درایو سینی شیشه ای General Electric WB06X10144
  2. کوپل گردان GE WB06X10420
  3. کوپل گردان برای استفاده در اجاق مایکروویو است
  4. صفحات مایکا اجاق مایکروویو 4X ترمیم کننده اتصال حرارتی اتصال گرماینده L (2.3CM) برای Galanz

  1. راهنمای غلتکی آسیب دیده

دلیل دیگر عدم چرخش صفحه مایکروویو می تواند یک راهنمای غلتکی آسیب دیده باشد. راهنمای غلتکی اساساً در زیر سینی شیشه قرار دارد و در حین حرکت چرخشی آن را در موقعیت صحیح خود نگه می دارد. هردو کوپلر و راهنمای غلتک با هم کار می کنند تا صفحه چرخان چرخش شود. برای بررسی مشکل راهنمای غلتک، ابتدا باید مایکروویو را خاموش کرده و سپس سینی شیشه را بیرون بیاورید. پارگی، ترک یا هر نوع آسیب دیگر را بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه مشکل در این قطعه، ممکن است نیاز به تعویض قطعه باشید.

اگر به دنبال جایگزینی آن هستید در اینجا چند توصیه وجود دارد:

  1. پشتیبانی از سینی شیشه ای General Electric WB02X10895
  2. تامین پلاستیک حلقه ای پشتیبانی مایکروویو R0130609 9 اینچ گرد
  3. حلقه چرخ پشتیبانی صفحه غلتکی صفحه شیشه ای مایکروویو، قطر بیرونی 8.7 ″ / 221 میلی متر – 2 عدد
  4. حلقه چرخشی چرخ مایکروفر مایکروویو حلقه پشتیبانی غلتک چرخشی / حلقه چرخ سینی (بزرگ، 2 قطعه)

اینها 3 دلیل اصلی هستند که چرا صفحه مایکروویو نمی چرخد. با این حال دلایل دیگری نیز می تواند وجود داشته باشد. اگر خودتان قادر به شناسایی علت نیستید، می توانید با یک تکنسین تماس بگیرید. از نظر فنی و حرفه ای تعمیر مایکروویو در اطراف شما کمبودی وجود ندارد. اگر صفحه شیشه مایکروویو شما نمی چرخد​​، می توانید برای کمک به آقای راست مراجعه کنید. این شرکت بهترین تکنسین های خود را برای شناسایی و همچنین راه حل برای حل مشکلات ارسال خواهد کرد.

این را ببینید  عدم کارکردن چرخش مایکروویو

بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =