دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

باز شدن درب مایکروویو Galanz . مایکروویوهای Galanz به دلیل کیفیت و مقرون به صرفه بودن بسیار محبوب هستند، اما مانند هر وسیله دیگری، این مایکروویوها گاهی اوقات ممکن است دچار مشکل شوند. اگر تا به حال احساس ناامیدی از بسته نشدن یا باز نشدن در مایکروویو Galanz خود را تجربه کرده اید، تنها شما نیستید! دلایل زیادی وجود دارد که چرا درب مایکروویو Galanz می تواند از بسته شدن یا باز کردن امتناع کند. از مسائل مربوط به مونتاژ قفل در گرفته تا فنرهای درب که به درستی کار نمی کنند، عوامل بسیاری می توانند بر آسانی باز یا بسته شدن درب تأثیر بگذارند. خوشبختانه، همه این مشکلات راه حل های نسبتا ساده ای دارند، بنابراین اگر در باز یا بسته شدن مایکروویو Galanz خود با مشکل مواجه هستید، لازم نیست ناامید شوید.

باز شدن درب مایکروویو Galanz

علت های اصلی باز شدن درب مایکروویو Galanz

قرار دادن غذا در مایکروویو برای گرم کردن فقط برای اینکه متوجه شوید نمی توانید در را ببندید می تواند بسیار آزاردهنده باشد. این بدان معناست که قبل از اینکه بتوانید دوباره از مایکروویو استفاده کنید، باید مشکل را برطرف کنید. بنابراین، چه چیزی می تواند باعث بسته نشدن درب مایکروویو Galanz شود؟

اگر درب مایکروویو Galanz شما بسته نمی شود، ممکن است به این دلیل باشد که در مجموعه قفل درب آن مشکلی وجود دارد. اگر یکی از قلاب های بیرون زده از در شکسته شود، درب می تواند از بسته شدن خودداری کند. اگر اینطور است، بهتر است مجموعه را تعویض کنید تا درب دوباره بسته شود.

این را ببینید  استفاده از مایکروویو برای غذای کودک

قلاب‌هایی که از در بیرون می‌زنند باید در نگهدارنده سوئیچ درب قرار بگیرند و همان چیزی هستند که درب را بسته نگه می‌دارند. اما هنگامی که آنها شکسته می شوند، در واقع می توانند از بسته شدن در جلوگیری کنند. هیچ راهی برای تعمیر آنها وجود ندارد، بنابراین متأسفانه باید آنها را جایگزین کنید.

دلیل دیگری که باعث می شود در بسته شدن با مشکل مواجه شود، فنر پیچشی شکسته است. این فنرها برای بسته نگه داشتن درهایی که به سمت پایین باز می شوند در جای خود قرار دارند. برای تعیین اینکه آیا فنر پیچشی دلیل مشکل شماست، پانل های درب بیرونی و داخلی مایکروویو را بردارید.

فنر را بازرسی کنید و اگر متوجه شدید که شکسته است، باید آن را تعویض کنید تا بتوانید دوباره درب مایکروویو خود را به درستی ببندید و همانطور که مد نظر دارید از آن استفاده کنید.

علت های باز نشدن درب مایکروویو Galanz

مسئله مخالف داشتن در مایکروویو که به درستی بسته نمی شود، داشتن در مایکروویو است که باز نمی شود. این می تواند به همان اندازه ناامید کننده باشد، و بسیاری از مردم آنقدر در را می کشند که باعث آسیب بیشتر می شود.

باز نشدن در مایکروویو Galanz می تواند به دلیل چهار مشکل ایجاد شود: ممکن است چیزی در قفل در تداخل داشته باشد، دکمه در می تواند مقصر باشد، اهرم قفل درب ممکن است علت باشد، یا فنر در می تواند مقصر باشد.

قبل از اینکه مشکل را برطرف کنید، باید مشخص کنید که کدام یک از این چهار مشکل دلیل باز نشدن درب مایکروویو شماست. مایکروویو را از برق بکشید تا بتوانید عیب یابی کنید و دقیقا متوجه شوید که چه اتفاقی در دستگاه شما می افتد.

این را ببینید  دلایل روشن نشدن مایکروویو به صورت عادی

تداخل با قفل در مایکروویو Galanz محتمل ترین مشکل است و برای ایجاد انسداد این نوع مشکل واقعا غیر معمول نیست. ممکن است مجبور شوید دکمه رها کردن مایکروویو را فشار دهید تا مشکل حل شود، پس از آن فقط باید در را مستقیماً باز کنید. یا ممکن است برای دسترسی به قفل درب مجبور شوید به کنترل پنل دسترسی داشته باشید تا بتوانید آن را باز کنید. هر کاری که انجام می دهید، آن را با احتیاط انجام دهید تا به درب مایکروویو برای همیشه آسیب نرسانید.

اگر دکمه درب دلیل مشکلات شماست، ممکن است مجبور شوید آن را تعویض کنید. برای تعیین اینکه آیا این مورد است، مقاومت دکمه را هنگام فشار دادن آن تست کنید. اگر مقاومتی وجود نداشته باشد، ممکن است دیگر به مکانیزم در وصل نباشد. اگر دکمه از فشار دادن امتناع کند، ممکن است گیر کردن باعث مشکل شود. اگر بتوان دکمه را فشار داد اما کلیک کرد، این امکان وجود دارد که دکمه مکانیسم آزاد کردن در مایکروویو را فعال نکند.

بررسی خرابی اهرم در ماکروفر

اهرم قفل در مایکروویو نیز می تواند دلیل باز نشدن آن باشد. این یک قلاب پلاستیکی است که باید در را بگیرد و با فشار دادن دکمه باز کردن آزاد شود. اگر این اهرم بالا نرود، در باز نمی شود. شما باید مایکروویو را باز کنید و اهرم قفل در را از نزدیک بررسی کنید تا ببینید آیا این دلیل بسته ماندن درب است یا خیر. اگر فقط در مکانیزم گیر نکرده و شکسته نیست، باید آن را تعویض کنید.

این را ببینید  رفع E.Coli با مایکروویو

آخرین دلیل ممکن برای باز نشدن درب مایکروویو Galanz شما این است که فنر درب آنطور که باید کار نمی کند. این برای کمک به باز شدن فنر درب است و اگر شکسته شود، درب نمی تواند این کار را انجام دهد. باید بتوانید این فنر را به صورت دستی رها کنید و در را باز کنید، اما اگر می‌خواهید به طور معمول از مایکروویو استفاده کنید، باید آن را تعویض کنید.

پیشنهاد مطالعه: دلایل خرابی المنت مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 13 =