دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مایکروویوهای سامسونگ لوازم الکترونیکی سطح بالایی هستند که بخشی از زندگی روزمره بسیاری از مردم هستند. مایکروویوها انواع غذاها را به سرعت و کارآمد طبخ می کنند، اما مشکلاتی وجود دارد که وقتی مایکروویو را روشن می کنید، ایجاد می شود. بیاموزید که چگونه مایکروویو سامسونگ خود را ساکت کنید تا به پختن غذای شما بدون سروصدا ادامه دهد. این به شما کمک می کند آرامش را در خانه خود حفظ کنید و شام را سریعتر آماده کنید.

مایکروویو سامسونگ

راه حل های برای جلوگیری از ایجاد صدا در مایکروویو سامسونگ

بیایید یک چیزی را واضح بگوییم – همه مایکروویو را دوست دارند، اما هیچ کس علاقه ای به صدای بوق اجاق مایکروویو ندارد. چه در محل کار باشد، چه در کتابخانه یا در یک قرار ملاقات، هر صدایی که می‌آید آزاردهنده است. اگر مایکروویو شما صدای زیادی تولید می کند و نمی توانید بفهمید که چگونه بدون شکستن کامل دستگاه، صدای بوق را خاموش کنید، با یک تعمیرکار گران قیمت تماس نگیرید.

در حالی که بسیاری از ما از صدای بلندی که از مایکروویو می آید لذت می بریم، در برخی موارد خیلی بلند است. برای خاموش کردن مایکروویو می توانید یک استراحت سریع انجام دهید یا یک مایکروویو جدید تهیه کنید. با این حال، اکثر مردم به سادگی از گزینه های بیپ-بیپ تعبیه شده در مایکروویو خود استفاده می کنند – روشی ساده برای کاهش نویز.

خوشبختانه، دارندگان مایکروویو سامسونگ چندین گزینه برای محدود کردن نویز دستگاه دارند. ما هر یک از این گزینه‌ها را به طور عمیق بررسی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم لوازم خود را ساکت نگه دارید – حتی در زمان‌های شلوغ مانند تعطیلات و مهمانی‌ها.

خاموش کردن مایکروویو سامسونگ

قبل از شروع، باید مطمئن شوید که مایکروویو شما سالم است. این به شما کمک می کند تا از اتلاف وقت و تلاش زیاد جلوگیری کنید. اگر صدای بیپ نیست، نگران نباشید – ممکن است مشکل دیگری در آن وجود داشته باشد، اما مرحله بعدی باید آن را برای شما روشن کند.

این را ببینید  ویژگی های ماکروویو  MG14H3020CM/AAسامسونگ

مایکروویوها پیچیده ترین وسایل نیستند، اما می توانند بسیار گیج کننده باشند. چه در حال تعمیر یک مایکروویو قدیمی باشید و چه اولین مایکروویو خود را راه‌اندازی کنید، مهم است بدانید که اگر چیزی خراب شد چه کاری انجام دهید. بنابراین خواه هر بار که مایکروویو شما از آن استفاده می‌کنید بوق می‌دهد یا هر بار که غذا را در آن می‌پزید بوی ماهیتابه سوخته می‌دهد، همیشه راه‌هایی برای رفع این مشکلات رایج وجود دارد.

اگر مایکروویو شما حتی پس از بیرون آوردن غذا به صدای بوق ادامه می‌دهد، احتمالاً به این دلیل است که در دستگاه ایرادی وجود دارد. هنوز مشخص نشده است که شما مورد را حذف کرده اید.

با گذشت زمان، استفاده مکرر و گرمایش فعال می تواند باعث اختلال در عملکرد درب مایکروویو شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است پس از خاموش شدن مایکروویو صدای بوق بشنوید یا متوجه شوید که درب به درستی بسته نمی شود. دلایل بالقوه بسیاری برای این مشکلات وجود دارد – که برخی از آنها به راحتی قابل رفع هستند.

وجود مشکل در منبع تغذیه در مایکروویو سامسونگ

اگر لوازم خانگی شما آنطور که باید کارآمد نیستند، ممکن است به دلیل مشکل منبع تغذیه باشد. با تامین کننده برق یا یک برقکار مشورت کنید تا ببینید آیا می توان مشکل را برطرف کرد.

مایکروویو شما برای برقراری ارتباط با شما بوق می‌زند، نه اینکه فقط به شما بگوید غذایتان آماده است. درباره پیام‌های مختلفی که ممکن است مایکروویو شما بخواهد ارسال کند، بیاموزید.

مایکروویوها به دلیل صدای بوق خود شناخته می شوند که کاربر را از خطا یا خرابی قطعه آگاه می کند. با این حال، مایکروویو همچنین به عنوان یک اقدام ایمنی عمل می کند و به کاربر هشدار می دهد که درب باز است یا دمای آشپزخانه خیلی گرم است.

اگر اجاق مایکروویو شما بی وقفه بوق می‌زند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که در یک دستگاه جدید سرمایه‌گذاری کنید. برخی از مدل ها وقتی در را باز می کنید یا دکمه ها را فشار می دهید، چند بوق کوتاه منتشر می کنند، در حالی که برخی دیگر صدای بلند و مداومی تولید می کنند. چند برند به‌خاطر بوق‌های بلندشان معروف هستند، بنابراین اگر می‌خواهید از آن اجتناب کنید، قبل از خرید تحقیق کنید.

این را ببینید  علت جرقه زدن مایکروویو

قبل از اینکه مایکروویو خود را با فشار دادن یک دکمه خاموش کنید، کمی وقت بگذارید تا بفهمید که مایکروویو می خواهد با بوق هایش چه چیزی را به شما منتقل کند. کتابچه راهنمای مالک شما می تواند راهنمایی هایی در این زمینه ارائه دهد.

خاموش کردن دستگاه با ترکیب دکمه ها مایکروویو

در ایالات متحده، سامسونگ سه مدل مختلف مایکروویو را ارائه می دهد که هر کدام روش خاص خود را برای خاموش کردن یا کاهش صدا دارند. مدل ها در زیر لیست شده اند.

سامسونگ ME18H704SFS

اگر می‌خواهید صدای مدل مایکروویو سامسونگ ME18H704SFS خود را غیرفعال کنید، کافی است دکمه «Options» را فشار دهید و سپس گزینه 3 را روی صفحه کلید انتخاب کنید. این گزینه های صدا را تغییر می دهد. از آنجا می توانید گزینه 2 را انتخاب کنید تا صدا به طور کامل خاموش شود.

اگر صدای بوق مایکروویو سامسونگ را آزاردهنده می‌دانید، می‌توانید به راحتی آن را غیرفعال کنید. فقط دکمه “2” را روی صفحه کلید فشار دهید، سپس “Start/Enter” را فشار دهید. برای فعال کردن مجدد صدای بوق، همان مراحل را دنبال کنید اما به جای «2»، «1» را فشار دهید.

سامسونگ MG11T5018CC

برای غیرفعال کردن صدای بوق در مایکروویو سامسونگ MG11T5018CC، فلش های کاهش و افزایش را به همراه دکمه OK فشار داده و نگه دارید. برای فعال کردن مجدد بیپر، به سادگی از همین روش استفاده کنید.

سامسونگ MS14K6000As و A MS14K6000 و MG11H2020CT

اگر صدای بوق اجاق مایکروویو سامسونگ را آزاردهنده می‌دانید، راه‌هایی برای خاموش کردن آن وجود دارد. یکی از راه ها این است که دکمه صدا را نگه دارید تا کلمه خاموش روی صفحه نمایش ظاهر شود. هنگامی که “خاموش” را مشاهده کردید، دکمه شروع را لمس کنید تا تنظیمات خود را نهایی کنید و فر خود را بی صدا کنید.

این را ببینید  رفع بوی پلاستیک ذوب شده از مایکروویو

برای روشن کردن دوباره صدا، به سادگی همین کار را انجام دهید تا زمانی که “روشن” روی صفحه نمایش ظاهر شود. هنگامی که شروع را فشار دهید، تنظیمات شما نهایی می شود.

استفاده از راه حل های سریع

اگر بی‌صدا کردن مایکروویو از طریق تنظیمات کار نمی‌کند، ممکن است سامسونگ داشته باشید – و خوش شانس هستید. ممکن است مدل شما دارای عملکردهای مخفی در منوی تنظیمات باشد.

اولین کاری که باید انجام دهید وقتی می خواهید مایکروویو سامسونگ خود را بی صدا کنید این است که به دنبال دکمه صدا بگردید. ممکن است دقیقاً همان جایی که فکر می کنید نباید باشد، اما ساده ترین راه برای بی صدا کردن مایکروویو است. گاهی اوقات، روش های دیگر ممکن است پیچیده تر باشند.

بسیاری از عملکردهای پنهان در دستگاه شما وجود دارد که با نگه داشتن 0 یا 1 می توان به آنها دسترسی داشت. گاهی اوقات، این عملکردها با نگه داشتن دکمه توقف یا لغو نیز قابل دسترسی هستند. با کاوش در این گزینه ها، می توانید ویژگی های جدید و مفیدی را که ممکن است در دستگاه شما پنهان شده باشد، کشف کنید.

اگر هنگام فشار دادن دکمه‌های خاصی روی مایکروویو سامسونگ، پیام یا نماد قفل ظاهر شد، این نشان می‌دهد که ویژگی قفل کودک فعال شده است. برای غیرفعال کردن آن کافی است همان دکمه را به مدت سه ثانیه فشار دهید.

اگر با مایکروویو خود مشکل دارید، چند چیز وجود دارد که می توانید قبل از دیدن دفترچه راهنما امتحان کنید. ابتدا مطمئن شوید که سیم برق به درستی وصل شده است. بعد، بررسی کنید که آیا درب کاملا بسته است یا خیر.

اگر هیچ یک از این گزینه ها کار نمی کند، به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید یا به دنبال کتابچه راهنمای آنلاین مخصوصاً برای مدل مایکروویو خود بگردید.

پیشنهاد مطالعه: علت کار نکردن پد لمسی مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نه =