دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مایکروویو Galanz از فناوری موج واقعی برای توزیع هوای گرم در سراسر غذا استفاده می کند. در نتیجه غذا را به طور یکنواخت و سریع بدون باقی ماندن لکه های سرد گرم می کند. با این حال، گاهی اوقات مایکروویو شما ممکن است با مشکل مواجه شود و از کار بیفتد. در آن صورت چه باید کرد؟ بخش زیر علت توقف کار مایکروویو Galanz شما را مشخص می‌کند و راه‌هایی برای رفع مشکل پیشنهاد می‌کند. علت کار نکردن مایکروویو Galanz می تواند به دلیل سوختن فیوز، معیوب بودن سوئیچ در، مونتاژ قفل درب آسیب دیده یا برد کنترل اصلی معیوب باشد. برای بازرسی مایکروویو و تعمیر/تعویض قطعات شکسته با یک سرویس دهنده حرفه ای تماس بگیرید.

علت کار نکردن مایکروویو Galanz

علت کار نکردن مایکروویو Galanz و سوختن فیوز

سوختن فیوز یکی از علت کار نکردن مایکروویو Galanz است. فیوز ممکن است در اثر اضافه بار جریان یا نوسانات برق منفجر شود. سوئیچ را با مولتی متر تست کنید و در صورت دمیدن آن را تعویض کنید.

مایکروویو Galanz برای اهداف ایمنی با درب باز کار نمی کند. اگر درب به درستی بسته نشود، مایکروویو شما کار نخواهد کرد. وقتی سوئیچ فرسوده شود در قفل نمی شود. مجموعه چفت درب را بررسی کرده و قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.

اگر سوئیچ درب خراب، فیوز سوخته و مجموعه قفل درب معیوب را تعویض کرده باشید، اما مایکروویو Galanz شما کار نمی کند، ممکن است کنترل اصلی معیوب داشته باشید. برد کنترل اصلی را از نظر سیم های شکسته بررسی کنید و برای آزمایش بیشتر آن و تعمیر/تعویض قطعات شکسته با یک سرویس دهنده حرفه ای تماس بگیرید.

این را ببینید  زمان تعویض مایکروویو

علت گرم نشدن مایکروویو Galanz

برای علت کار نکردن مایکروویو Galanz ، بدون گرم کردن، می تواند ناراحت کننده باشد، به خصوص زمانی که می خواهید باقی مانده غذای خود را دوباره گرم کنید یا شام خود را درست کنید. مایکروویو شما ممکن است به دلایل مختلفی گرمایش را متوقف کند. بنابراین، پس از شناسایی علت، می توانید مشکل را حل کنید.

مایکروویو Galanz گرم نمی شود می تواند به دلیل مشکلات اتصال، مگنترون معیوب، فیوز سوخته، درب که به درستی قفل نشده است، دیود شکسته، خازن ولتاژ بالا معیوب، یا مشکلات ولتاژ باشد. قطعات خراب را جایگزین کنید تا مشکل برطرف شود.

مایکروویو Galanz شما در صورت بروز مشکل در منبع تغذیه به دلیل شل بودن کابل یا منبع تغذیه معیوب، غذا را گرم نمی کند. به همین ترتیب، وقتی ولتاژ به زیر 180 ولت می‌رسد، مایکروویو گرم نمی‌شود. خازن ولتاژ بالا را تعویض کنید و از روشن بودن منبع تغذیه مطمئن شوید. مایکروویو خود را به منبع برق دیگری وصل کنید تا ببینید آیا گرم می شود یا خیر.

اگر درب به دلیل خرابی سوئیچ درب یا مونتاژ قفل معیوب درب به درستی قفل نشده باشد، مایکروویو گرم نمی شود. درب را چک کنید و قطعات شکسته را تعویض کنید. سوئیچ دمیده را تعویض کنید تا مشکل حل شود.

دیود جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می کند، ولتاژ را دو برابر می کند و مگنتون را برای گرم کردن غذا نیرو می دهد. از این رو، مایکروویو شما وقتی دو جزء معیوب هستند گرم نمی شود. دیود و مگنترون را از نظر تداوم تست کنید و در صورت عدم ثبت مقاومت آنها را تعویض کنید.

این را ببینید  کار نکردن دکمه ماکروفر

علت کار نکردن مایکروویو Galanz همراه با راه حل های برای رفع خرابی

روشن نشدن مایکروویو Galanz

برای علت کار نکردن مایکروویو Galanz کی از بادوام ترین مایکروویوهای موجود در بازار است. همچنین همه کاره است؛ می توانید گوشت را یخ زده و غذا بپزید. اما وقتی مایکروویو شما روشن نمی شود چه می کنید؟

روشن نشدن مایکروویو Galanz می تواند به دلیل فیوز سرامیکی بد، سوئیچ درب معیوب، مشکلات برق، فیوز/قطع حرارتی معیوب یا منبع تغذیه معیوب باشد. مایکروویو را برای آسیب دیدگی بررسی کنید و قطعات شکسته را جایگزین کنید تا مشکل برطرف شود.

مایکروویو Galanz هنگامی که مشکل برق وجود دارد روشن نمی شود. بررسی کنید که آیا منبع تغذیه در خانه خود دارید یا خیر، و منبع تغذیه خود را برای هر گونه نقص بررسی کنید. مایکروویو خود را به منبع تغذیه دیگری وصل کنید و کابل برق را از نظر سیم‌های شل یا شکسته بررسی کنید.

فیوز حرارتی یا کات اوت از مایکروویو شما در برابر گرم شدن بیش از حد محافظت می کند. بنابراین، هنگامی که فیوز منفجر شده است، روشن نمی شود. از طرف دیگر، فیوز سرامیکی از قطعات مایکروویو در برابر آسیب در صورت افزایش برق محافظت می کند. بنابراین، وقتی فیوز معیوب باشد، مایکروویو هیچ برقی دریافت نمی کند. هر دو فیوز را از نظر تداوم تست کنید و فیوزهای آسیب دیده را تعویض کنید.

سوئیچ در به اجزای مایکروویو سیگنال می دهد که وقتی در بسته است، مایکروویو را تغذیه کنند. از این رو، ممکن است در صورت معیوب بودن سیگنال اشتباه ارسال کند و در نتیجه مایکروویو شما روشن نشود. سوئیچ درب را از نظر تداوم تست کنید و در صورت عدم مقاومت آن را تعویض کنید.

این را ببینید  ویژگی های ماکروویو  ME21R7051SG/AAسامسونگ

بیشتر بدانید: 4 دلیل عدم چرخش سینی مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 2 =