دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مایکروویوها در ایران بسیار محبوب هستند. در واقع، طبق تحقیقات Canstar Blue، در سال 2013، حدود 96٪ از کل خانواده های استرالیایی یک یا چند مایکروویو داشتند. علاوه بر این، طی دو سال گذشته، 28 درصد از کل افراد مورد بررسی گفتند که یک مایکروویو جدید خریداری کرده‌اند. این مطمئناً نشان می دهد که اکثر مردم مایکروویو را به عنوان یک وسیله ضروری آشپزخانه می دانند. اما، اگر شما یکی از معدود افرادی هستید که هنوز در مورد اینکه آیا می خواهید از مایکروویو استفاده کنید یا خیر صحبت می کنید، این مقاله فقط برای شما مناسب است. در این مقاله مزایا و معایب مایکروفر قرار داده شده است.

مزایا و معایب مایکروفر

مزایا و معایب مایکروفر و پخت و پز در آن

برای مزایا و معایب مایکروفر در تجربه ما، دلیل اصلی خرید مایکروویو توسط مردم به دلیل راحتی آنهاست. چه وسیله دیگری به شما امکان می دهد غذای خود را با فشار یک دکمه – و در عرض چند دقیقه گرم یا بپزید؟ مایکروویوها غذا را سریعتر از اجاق های معمولی می پزند و در روند کار آشفتگی ایجاد نمی کنند. چه کسی دوست ندارد باقیمانده ها را در یک لحظه به تمسخر بگیرد؟ و برای افرادی که از سلامتی آگاه هستند، مایکروویو به شما این امکان را می دهد که از غذاهای سالم تری لذت ببرید. سبزیجات خود را بدون از دست دادن تمام مواد مغذی موجود در آب جوش بخارپز کنید.

مایکروویو همچنین تضمین می کند که دیگر هرگز غذای خود را نمی سوزانید. لازم نیست مرتباً دستگاه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پخته نشده یا زیاد نشده است زیرا می توانید زمان و دما را تنظیم کنید و بگذارید کار خودش را انجام دهد.

این را ببینید  خرابی در مایکروویو

مایکروویوها نیز بسیار مقرون به صرفه هستند و انرژی بسیار کمتری نسبت به مشعل های گازی و اجاق های معمولی مصرف می کنند، که یک امتیاز اضافی برای آگاهان به کارایی است.

معایب پخت و پز در مایکروویو

برای مزایا و معایب مایکروفر در حالی که مایکروویوها طیف گسترده ای از مزیت ها را ارائه می دهند، من اعتراف می کنم که آنها از چند معایب نیز رنج می برند. اول از همه، شما باید مراقب باشید که چه مواد و ظروفی را در مایکروویو قرار می دهید. ظرفی که قابل استفاده در مایکروویو نیست، یک واکنش شیمیایی بین غذا و پلاستیک ایجاد می‌کند و در نتیجه یک ظرف آب شده و غذای غیرقابل خوردن ایجاد می‌کند.

یکی دیگر از معایب مایکروویوها این است که ظرفیت محدودی دارند و به همین دلیل بهترین گزینه برای خانواده های پرجمعیت نیستند. و اگرچه من می خواهم فکر کنم که می توانید همه چیز را در مایکروویو بپزید، نمی توانید. برای مثال، چیپس سرخ کردنی انجام نمی شود.

در نهایت، آخرین عیب مایکروویو (که اگر درست متوجه شوید یک مزیت است) این است که می توانید غذا را بیش از حد گرم کنید که منجر به خیس شدن غذای نرم و سوزاندن انگشتان و دهان می شود.

زمان خرید

برای مزایا و معایب مایکروفر پخت و پز در مایکروویو مزایا و معایب خاصی دارد. استفاده از مایکروویو راحت است، غذا را نمی سوزاند، بسیار مقرون به صرفه است و نسبت به روش های دیگر غذا را سریعتر و سالم تر گرم می کند. از طرف دیگر، باید از ظروف ایمن مایکروویو برای پخت و پز استفاده کنید. مایکروویوها همچنین ظرفیت محدودی دارند و تمایل دارند غذا را فوق العاده گرم کنند که ممکن است باعث سوختگی بدن شود.

این را ببینید  نصب مایکروویو OTR

بیشتر بدانید: بررسی علت کار نکردن مایکروویو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 17 =