دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

کار نکردن مایکروفر. بوش مجموعه ای از لوازم خانگی با کیفیت را تولید می کند. لوازم خانگی برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی کار می کنند، اما هر از گاهی ممکن است مشکلات مختلفی داشته باشند. امروز به این مطلب می پردازیم که اگر مایکروویو بوش بوش شما کار نمی کند چه کاری انجام دهید.

کار نکردن مایکروفر

بررسی اولیه برای تعمیر کار نکردن مایکروفر

به طور کلی، اطمینان حاصل کنید که درب کاملا بسته است و قفل کودک خاموش است. پس از آن، مایکروویو بوش بوش خود را با قطع برق و سپس وصل کردن مجدد آن پس از 10 ثانیه، ریست کنید. اگر هنوز کار نمی کند، از یک تکنسین ماهر بخواهید آن را برای شما تعمیر کند.

برای خاموش کردن قفل کودک، دکمه START را به مدت 4 ثانیه نگه دارید. اما مایکروویو بوش بوش بدون نمایشگر LCD قفل کودک ندارند. در زیر، مشکلات خاص تری را در مورد مایکروویو بوش بوش مانند کار نکردن صفحه نمایش LCD و چرخاندن صفحه گردان توضیح خواهم داد.

کار نکردن مایکروویو بوش نحوه تعمیر یا تنظیم مجدد

شما نباید سعی کنید هیچ یک از سیم‌کشی‌های داخلی مایکروویو بوش بوش را تعمیر کنید زیرا آداپتورهایی دارند که مقدار زیادی انرژی را از طریق آنها ارسال می‌کنند. اما، طیف وسیعی از اصلاحات ساده وجود دارد که شامل باز کردن عملکرد داخلی مایکروویو بوش شما نمی شود. اگر مایکروویو بوش بوش شما کار نمی کند این کاری است که باید انجام دهید.

به عنوان یک قاعده کلی، مطمئن شوید که زمان را انتخاب کرده اید، و صفحه کلید یا استارت را فشار داده اید تا مایکروویو بوش بوش راه اندازی شود. در غیر این صورت، مایکروویو بوش بوش شما ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشد، پریز برق برقی را تامین نمی کند، یا درب کاملا بسته نیست.

این را ببینید  راهنمای تعمیر مایکروویو

اولین چیزی که باید با آن شروع کنید این است که درب به درستی بسته شده باشد. در را باز کنید و ببندید تا مطمئن شوید که کلیک می کند. برای اطمینان کمی روی درب فشار دهید.

اگر با چرخاندن صفحه کلید باز هم روشن نشد، یا دکمه شروع را فشار دهید، مایکروویو بوش بوش خود را ریست کنید. به سادگی آن را به مدت 10 ثانیه از برق جدا کرده و دوباره به برق وصل کنید.

این کار را می توان با خاموش کردن آن در پریز دیواری یا جدا کردن آن از پریز انجام داد. اگر دسترسی آسان ندارید، می توانید آن را در قطع کننده مدار خاموش کنید. 10 ثانیه صبر کنید و سپس کلید مدار را دوباره روشن کنید.

گرم نکردن مایکروویو بوش

بعد از حدود یک یا دو دقیقه غذاها و نوشیدنی ها به طرز محسوسی گرمتر می شوند. اگر مایکروویو بوش بوش شما به درستی گرم نمی شود، نشانه واضحی است. اگر مایکروویو بوش بوش شما گرم نمی شود این کار را انجام دهید.

به طور کلی، تنظیم حرارت را می توان روی کم تنظیم کرد و باید آن را روی یک تنظیم بالاتر تنظیم کنید، مقدار زیادی غذا یا نوشیدنی را گرم می کنید، این به زمان پخت بیشتری نیاز دارد. یا غذا به خصوص سرد است، که به زمان بیشتری نیاز دارد تا غذا گرم شود.

یک قانون سرانگشتی خوب این است که با گرم کردن یک لیوان آب سرد تست کنید که آیا گرم می شود یا خیر. بعد از 1 تا 2 دقیقه باید خیلی داغ شود. این به شما نشان می دهد که آیا اصلاً گرم می شود یا خیر.

این را ببینید  رفع بوی پلاستیک ذوب شده از مایکروویو

وقتی هوا کاملا سرد است نشان می دهد که یکی از اجزای داخلی مشکل دارد. رفع این مشکل بهتر است توسط یک تکنسین ماهر انجام شود. با پشتیبانی بوش تماس بگیرید تا ببینید آیا مایکروویو بوش شما تحت گارانتی است یا خیر، و آنها همچنین می توانند بهترین راه را به شما معرفی کنند تا یک تکنسین تعمیر آن را برای شما تعمیر کند.

نچریخیدن مایکروویو بوش

هنگامی که مایکروویو بوش بوش شما به درستی کار می کند، صفحه می چرخد ​​تا غذا به طور یکنواخت بپزد. اگر صفحه گردان نچرخد، مایکروویو بوش همچنان می تواند غذا را به طور موثر گرم کند، اما اگر اینطور باشد بهتر است. اگر صفحه گردان روی مایکروویو بوش شما نمی چرخد، در اینجا نحوه تعمیر آن آورده شده است.

به طور کلی، به این دلیل است که میز گردان یا حلقه غلتکی به درستی نصب نشده است، یا صفحه گردان در تنظیمات غیرفعال شده است. میز گردان و حلقه غلتکی را طوری تنظیم کنید که با مکانیسم چرخش و شیاری که حلقه غلتکی در آن قرار می گیرد در یک راستا قرار گیرند.

در بسیاری از مایکروویو بوش بوش دکمه‌ای وجود دارد که می‌گوید «روشن/خاموش صفحه روشن». هنگامی که آن را فشار دهید، صفحه چرخان را تغییر داده و خاموش می کند. یک بار آن را فشار دهید تا دوباره روشن شود. بسیار متداول است که صفحه چرخان از مکانیسم چرخش جدا می شود یا بعد از تمیز کردن آن به درستی روی مکانیسم چرخش قرار نمی گیرد.

اگر زمانی که به درستی نصب شده باشد نمی چرخد، مکانیسم چرخش معیوب است. باید تعمیر شود یا قطعه زیر آن باید تعمیر یا تعویض شود. در این صورت، باید با بوش تماس بگیرید تا یک تکنسین مجرب این تعمیر را برای شما انجام دهد.

این را ببینید  خاموش کردن اضطراری مایکروویو سامسونگ

روشن نشدن مایکروویو بوش

مایکروویو بوش بوش دو نوع هستند، می توانند صفحه نمایش LCD دیجیتال داشته باشند یا دارای صفحه چرخشی با دکمه باشند. در هر صورت، وقتی زمان را تنظیم کنید و START را فشار دهید، فوراً شروع به پختن می‌کند. اگر شروع نمی شود، این چیزی است که باید انجام دهید.

به طور کلی، قفل ضد کودک می تواند روشن باشد و باید غیرفعال شود. برای غیرفعال کردن قفل کودک یکبار دکمه STOP را فشار دهید تا هر چیزی روی صفحه پاک شود، سپس دکمه شروع را به مدت 4 ثانیه نگه دارید. در غیر این صورت، مایکروویو بوش شما ایرادی دارد که باید توسط یک تکنسین ثبت نام شده تعمیر شود.

تنظیم قفل کودک برای مایکروویو بوش بوش که صفحه نمایش LCD ندارد امکان پذیر نیست. بنابراین، اگر مایکروویو بوش شما از نوع چرخشی است، از غیرفعال کردن قفل کودک خودداری کنید.

اگر سعی کردید قفل کودک را غیرفعال کنید:

  • با یک کلیک اطمینان بخش مطمئن شوید که درب کاملا بسته شده است
  • مایکروویو بوش بوش خود را ریست کنید.

پیشنهاد مطالعه: تعمیر روشن نشدن مایکروویو دوو

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =